return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Hardstyle, Hard Trance clubs
View this Thread in Original format
theonides
Hi,
I'm coming to Amsterdam mid this year with a friend and I just wanted to ask a question about the club scene. I'm into hardstyle, hard trance and some hardhouse and i was wondering are there any clubs in amsterdam or surounding areas that play this sort of music?
From what I've researched so far about amsterdam, most of the clubs I've found are mainly house music which isn't my thing and I'm pretty sure holland has harder clubs since you hold such awesome partys like sensation black (which i'm going 2) and dance valley.
If someone could tell me the names and addresses of any good clubs in amsterdam and surrounding areas that play this sort of music i'd be really greatful.

Thanks heaps everyone

Theo:toocool:
MaGiK54
Just like your local forum here on TA, we have a special thread for foreign TA's: http://www.tranceaddict.com/forums/...hreadid=169354. Please ask your questions there.


God wat vraag ik het deze keer vriendelijk he :D
New Wave
quote:
Originally posted by MaGiK54
Just like your local forum here on TA, we have a special thread for foreign TA's: http://www.tranceaddict.com/forums/...hreadid=169354. Please ask your questions there.


God wat vraag ik het deze keer vriendelijk he :D


We zijn trots op je hoor :)
We moeten ook wel een beetje goed voor ze zijn want ze geven gel duit en dat is bevordelijk voor de Nederlandsche economie :p
Muppy
quote:
Originally posted by New Wave
We zijn trots op je hoor :)
We moeten ook wel een beetje goed voor ze zijn want ze geven gel duit en dat is bevordelijk voor de Nederlandsche economie :p



:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
MaGiK54
quote:
Originally posted by New Wave
We zijn trots op je hoor :)
We moeten ook wel een beetje goed voor ze zijn want ze geven gel duit en dat is bevordelijk voor de Nederlandsche economie :p


Ik ga zelf dit jaar naar Aussie dus ik probeer al een beetje lief voor ze te zijn :D
jp
Ik heb ook nog een Aussie in de kast liggen :crazy:

DJ_Siesta
niuewe vd party animals is cool (wazzup)

jeej
jp
Have YOU ever been mellow?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement