return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
We're Here For You (pg. 2)
View this Thread in Original format
Xilver
Ik heb het voor de moment toch serieus moeilijk. Gisteren na 8 jaar samen, en een half jaar samenwonen, hebben mijn vriendin en ik besloten van er een einde aan te maken... Zat er al een tijdje aan te komen, a lot of stuff that happened, maar als het dan ook effectief gebeurt, is het pretty hard to swallow.

Nuja, I can take it, I guess. Voorlopig terug naar mijn ouders gaan wonen, tot ik een eigen appartementje vind voor een redelijke prijs.
TOR
^ da's wel een zware klap, ja :( veel sterkte!
Pheatus
da's idd minder ... *hug*

sterkte!
Xilver
Thanks

I'll be okay, kzeg het, het zat er al een tijdje aan te komen, 't is niet dat het onverwacht was. Was me er al een tijdje op aan het voorbereiden trouwens.
Tiger777
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Niet mee inzitten jong, als ge nie gedelibereerd wordt finisht ge dat wel in 2e zitje.

ma da's zeker da!
Nyah
quote:
Originally posted by Zehra
gebuisd op mn mondeling examen engels... JOY :toothless

oei zehra.. ma t schriftelijk zal wel goed gegaan zijn ;)
en t wordt met duits opgeteld, dus zal over t algemeen geen buis op de talen worden he ;)

ps: aan iedereen die t nu moeilijk heeft, veel sterkte.
Kaidreas
quote:
Originally posted by Xilver
Thanks

I'll be okay, kzeg het, het zat er al een tijdje aan te komen, 't is niet dat het onverwacht was. Was me er al een tijdje op aan het voorbereiden trouwens.

Damn, das echt niet fijn. Ge weet nog altijd wie ik ben en waar ik woon e jos.
dus als ge iets nodig hebt ofzo. een telefoontje is makkelijk gedaan e :cool:
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Xilver
Thanks

I'll be okay, kzeg het, het zat er al een tijdje aan te komen, 't is niet dat het onverwacht was. Was me er al een tijdje op aan het voorbereiden trouwens.


toch veel sterkte kerel
FUSyke
quote:
Originally posted by Xilver
Ik heb het voor de moment toch serieus moeilijk. Gisteren na 8 jaar samen, en een half jaar samenwonen, hebben mijn vriendin en ik besloten van er een einde aan te maken... Zat er al een tijdje aan te komen, a lot of stuff that happened, maar als het dan ook effectief gebeurt, is het pretty hard to swallow.

Nuja, I can take it, I guess. Voorlopig terug naar mijn ouders gaan wonen, tot ik een eigen appartementje vind voor een redelijke prijs.


Dit is echt wel slecht nieuws. Na zo'n lange periode moet dit wel een harde klap voor je zijn ook al zagt ge het aankomen. Veel sterkte jongen
Buoyant
quote:
Originally posted by Xilver
Ik heb het voor de moment toch serieus moeilijk. Gisteren na 8 jaar samen, en een half jaar samenwonen, hebben mijn vriendin en ik besloten van er een einde aan te maken... Zat er al een tijdje aan te komen, a lot of stuff that happened, maar als het dan ook effectief gebeurt, is het pretty hard to swallow.

Nuja, I can take it, I guess. Voorlopig terug naar mijn ouders gaan wonen, tot ik een eigen appartementje vind voor een redelijke prijs.


SCHOL DUDE en veel sterkte uiteraard.

Heb het vandaag ook uitgemaakt maar das niks in vergelijking met dit, we waren nog maar een goeie maand ver :rolleyes:, dus ben der niet meteen kapot van. Ik word bijna bang om een relatie te beginnen als ik zoiets lees en hoor (wat de laatste tijd steeds vaker gebeurd, jammer genoeg). Der zijn vast heel veel mooie momenten geweest en je leert er ook een hoop van maar toch, sometimes it's a cruel cruel world out there :(

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Xilver
Ik heb het voor de moment toch serieus moeilijk. Gisteren na 8 jaar samen, en een half jaar samenwonen, hebben mijn vriendin en ik besloten van er een einde aan te maken... Zat er al een tijdje aan te komen, a lot of stuff that happened, maar als het dan ook effectief gebeurt, is het pretty hard to swallow.

Nuja, I can take it, I guess. Voorlopig terug naar mijn ouders gaan wonen, tot ik een eigen appartementje vind voor een redelijke prijs.

Jammer dat het allemaal zo is moeten lopen, maar toch veel sterkte man! En hopelijk brengt de toekomst weer iets moois...



@Zehra: Het zal allemaal wel zo erg niet zijn. Vorig jaar ging je ook gebisd zijn op verschillende vakken, maar uiteindelijk bleek je vlot geslaagd ;)
djcresto
@ Tom, kop op he man, you will survive it.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement