return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
zaterdag 10 november &joi!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
New Wave
Ik ga wel met je mee Jeroen, maaruh dan moet je wel dokken :)
Miss Proximus
Als New Wave gaat, ga ik ook :)
Dago "B" Duck
Dat zijn er al 3. Tenminste, als New Wave wordt gesponsord. Zag in een andere thread alleen een pic van New Wave. Weet niet of ie zo goed bij het interieur gaat passen, haha! :D
Dj Alpha
quote:
Originally posted by New Wave
Ik ga wel met je mee Jeroen, maaruh dan moet je wel dokken :)

uhhhh.. kewl als je meegaat maar wat kom je tekort?
Eye-Riz
In het kader van 'help New Wave de avond door': laten we een inzameling houden! :D
New Wave
quote:
Originally posted by Eye-Riz
In het kader van 'help New Wave de avond door': laten we een inzameling houden! :D

Lijkt me een heel goed plan :D

Jeroen, wat ik te kort kom? uuuhmmmmm mijer ofzo :).............2 ofzo :D

Maaruh tis uit met me meisie duz ik heb weer {veeeeeeeel} geld over voor andere dingen :)

Maar ik ga wel mee, wat was de datum ook alweer?

Latox!
Eye-Riz
Vanavond is er eentje, en 15 december weer... en daarna weet ik de data nog niet.
vanavond is de stijl tussen trance rpogressive en acid in.
volgende maand is het meer progressive, trance en diepe hardtrance in.
Dj Alpha
whehe, wat is de datum ook alweer :D:D:D je bent wel een grapjas Timmie :)

Wat denk je van vanavond :p

ik kan je trouwes egt geen meier voor gaan schieten, zo rijk ben ik niet op dit moment..
Optimus Trance
Eye-Riz, moet je nog nergens op kerst en oud en nieuw draaien? Of ben je niet van plan om te gaan draaien?
Eye-Riz
nope, oud & nieuw draai ik niet, dan wil ik zelf feestvieren met mn vriendjes en vriendinnetjes :D
maar da's wel het enige, want volgens mij zit ik de rest van de zaterdagen in december vol:
1 dec Nexus, Utrecht
8 dec Elements, Utrecht
15 dec &joi, Utrecht
22 december bootfeest in Gouda (zie www.partyproductions.org)
onee, het weekend vóór oud&nieuw hoef ik dus ook niet te draaien. Mooi, opladen voor oud&nieuw dus, yihaaaa!

New Wave
wassie gisteravond.................LEUK...........nou Alpha, dan gaan we wel de 15de.........., maar dan ook ECHT he!

gehghe, heeeeel misschien mag ik de 30ste november draaien op een schoolfeest met 300 luutjes ghegheghe, effe flink oefenen nog :D
latox!!
Partyhardy!
Ja, hoe was ie gisterenavond? ging het draaien lekker Eye-riz? en een relaxte sfeer? :) :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement