|
Budord
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| Efter nattens irritationsmoment låg jag och tänkte på en sak. Man borde skriva ihop några budord på hur man BÖR bete sig på dansfester. Som typ idioterna som har noll koll ska läsa och skriva under att de förstått innan de ens får gå in på stället. Nä men skämt åsido. Vilka är de gyllene reglerna för att bete sig så att man inte skapar irritation? Tycker vi kan föra en diskussion om detta, hade varit kul att se övriga TA åsikter. |
|
|
| Ravesquad |
| vad va det dom gjorde? |
|
|
| Aendy |
| De existerade, det räckte! |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by Aendy
De existerade, det räckte! |
LOL.
Jag hatar när folk trampar på mig, eller dansar precis bakom ryggen på mig. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by [A|ienFactory]
LOL.
Jag hatar när folk trampar på mig, eller dansar precis bakom ryggen på mig. |
jepp.. speciellt om de inte dansar ordentligt, utan bara "är med på dansgolvet" så att säga |
|
|
| Aendy |
| § Respektera det personlig dansutrymmet. Skär ej in över någon annans plats och för bövlen dansa inte i nån jäla cirkel med väskor i mitten som om ni skulle vara på nåt disco. |
|
|
| Dj Memento |
| Att gå sidledes genom dansgolvet istället för att sträcka fram händerna som en kil, gå rakt fram och skjuta folk åt sidorna är något som bör premieras. Många som inte fattat det; av någon anledning så är det ofta unga, snygga tjejer som kör kil-grejen |
|
|
| Gaby |
| Fulla idioter som måste stöta på en när man dansar... GÅ OCH DÖ!!! Ser dom inte att jag dansar, är i min egen lilla underbara värld och verkligen VILL INTE prata??? |
|
|
| Dj Memento |
Fulla idioter i allmänhet kan försvinna istället för att befinna sig på dansgolvet överhuvudtaget. Det är så j-a drygt med stapplande fånar som knappt dansar men som ändå lyckas ta upp en radie på 2m eftersom dom inte kan hålla balansen.
Och vad är är den stora idén med att ta med sig fulla glas ut på dansgolvet för att sen slänga glaset direkt på golvet så att man får spendera tid åt att rensa under fötterna istället för att studsa upp och ner?? (puh...! lång mening) Jag tvivlar på att det blir enklare att dansa med ett glas i handen... |
|
|
| mindshooter |
§ Öga för öga, tand för tand
Sumpar du någons biljett (;)) får du ge din egen. Knuffar du till någon, har den rätt att knuffa tillbak, dansar du på någons utrymme, har den rätt att dansa lika länge på ditt. |
|
|
| Dj Memento |
| I princip kanske, men stämningen på dansgolvet blir ju inte bättre om alla skall hämnas hit och dit |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by Aendy
och för bövlen dansa inte i nån jäla cirkel med väskor i mitten som om ni skulle vara på nåt disco. |
Inte tröjor heller för den delen, bra irriterande när man råkar trampa på den och ägaren ger dig den där sjuka blicken.:eyes: |
|
|
|
|