return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
maai mjoezik
View this Thread in Original format
Dj LPG
Lolz, uiteindelijk heb ik dan toch maar mijn geklungel on line gezet... Voor wie eens wil horen wat ik zoal gemaakt heb (2 dingen dus:D ) volgen hieronder de links...:p Jack en Jasper enzow, ik denk niet dat dit iets voor jullie is maar kom:D Alle reacties zijn welkom... De jury van dance-industries vond ze alvast alles bahalve goed blijkbaar:toothless

squishee

Gettin' high
Nyah
quote:
Originally posted by Dj LPG
Lolz, uiteindelijk heb ik dan toch maar mijn geklungel on line gezet... Voor wie eens wil horen wat ik zoal gemaakt heb (2 dingen dus:D ) volgen hieronder de links...:p Jack en Jasper enzow, ik denk niet dat dit iets voor jullie is maar kom:D Alle reacties zijn welkom... De jury van dance-industries vond ze alvast alles bahalve goed blijkbaar:toothless

squishee

Gettin' high

mmmh, vond ze, om eerlijk te zijn, ni goe...
Dark Apostle
dat cheap geluidje, met opzet of niet?
Dj LPG
quote:
Originally posted by Dark Apostle
dat cheap geluidje, met opzet of niet?

Heheh, jah was voor men eindwerk op school vorig jaar... De commerci�le stijlen een beetje uitbuiten enzow eh, je kent dat wel:rolleyes:
Maar wees gerust, ik ben zwaar afgebroken door de mensen van NEWS:p Maar ik wou het gewoon even met de wereld delen eh... Na mijn examens begin ik opnieuw wat dingen te maken, maar dan zou ik graag eens serieus beginnen:)
Pumaz
quote:
wees gerust, ik ben zwaar afgebroken door de mensen van NEWS

Ooh vertel :tongue3
Dj LPG
quote:
Originally posted by Pumaz
Ooh vertel :tongue3

Welja, ik was tot daar mogen gaan voor een interview eh en khad ondertussen cd'ke meegepakt om es te late hore:p Maar daar stonden zo ook nog de allereerste probeersels op, waarvoor ik nu mateloos beschaamd ben om ze te laten horen (stel u voor nog een pak slechter dan dit;) ) Enja... Die begint daar zo naar te luisteren, na 5sec doorspoelen, nogges 5sec later volgend liedje... Zo ging hij door tot hij de hele cd had beluisterd (da heeft dus ongeveer ne minuut geduurd:p) Waarna hij besloot da er helemaal niks mee aan te vangen was :D Nuja ze klonken wel leuk, meer was er niet aan...
TOR
op het gebied van productie is er veel ruimte voor verbetering

that said, Squishee vond ik best cool.. leuke eurodancemelodie. ik heb zelf een verleden in die richting en heb nog steeds een zwak voor dergelijke melodie�n. :) heb er de laatste tijd al vaker aan gedacht om opnieuw de commerci�lere weg op te gaan. mss kan uw nummer een extra push vormen.. ik wil met andere woorden een midi. :D

Getting High is.. euhm.. niet mijn ding :p :o
Dj LPG
quote:
Originally posted by TOR
op het gebied van productie is er veel ruimte voor verbetering

that said, Squishee vond ik best cool.. leuke eurodancemelodie. ik heb zelf een verleden in die richting en heb nog steeds een zwak voor dergelijke melodie�n. :) heb er de laatste tijd al vaker aan gedacht om opnieuw de commerci�lere weg op te gaan. mss kan uw nummer een extra push vormen.. ik wil met andere woorden een midi. :D

Getting High is.. euhm.. niet mijn ding :p :o

Hehe mss moete we dan maar eens iets samen maken eh :p
Volgende week leer ik werken met reason enzow... Kweet niet met wat jij werkt, maar als je zin hebt;)
Dark Apostle
quote:
Heheh, jah was voor men eindwerk op school vorig jaar... De commerci�le stijlen een beetje uitbuiten enzow eh, je kent dat wel:rolleyes:
Maar wees gerust, ik ben zwaar afgebroken door de mensen van NEWS:p Maar ik wou het gewoon even met de wereld delen eh... Na mijn examens begin ik opnieuw wat dingen te maken, maar dan zou ik graag eens serieus beginnen:)

Als het expres hebt gedaan, ni slecht qua expressie, altijd leuk dat iemand tegen de regels in durft gaan
Maar of ik het ooit nog zal opzetten....niet waarschijnlijk :p
Tiger777
fruityloops?:p

Het is zeker al beter als wat ik zou kunnen fabriceren, blijven prutsen :p

TOR
quote:
Kweet niet met wat jij werkt

Reason 1.01, en vanaf de update beschikbaar is -> 3.0

volgens mij zit jij met 2.5? ik heb het overigens niet zo voor de standaard soundbank, dus ik gebruik tonnen refills (pheatus zal dat wel beamen :p). praktisch rijst er dus een probleem.

wil wel altijd dingen remixen.. midi file gewoon opsturen naar the _ bilberry at pandora dot be
Pheatus
^beaamd :D
trouwes TOR, es beginnen 'spelen' met Logic Audio 5.5... Sweet met al die VST-plugins ze makker! Zooooo veel mogelijkheden... Kzou wel eens iets durven proberen hiermee...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement