return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Unicef Dance Festival?
View this Thread in Original format
After_Forever
Ik las ergens in de krant dat er in Den Haag op 28 augustus een 'Free' Unicef Dance Festival komt. De laatste in een serie van vier. Gratis dus, 28 augustus op het Malieveld te Den Haag.

Weet iemand hier meer van? Waar bijvoorbeeld zouden de andere drie kunnen zijn? Welke dj's zouden er kunnen komen? En waarvoor is het in het kader van Unicef? Hebben ze dan ook van die 'maatschappelijk verantwoorde' dj's? :rolleyes: :D :D

Wat daar overigens ook bijstond: Sound Vision, iets wat ooit in Den Haag was dacht ik, verdwijnt zeker. Gaat misschien naar de Haagsche Hogeschool, of hoe dat ook heet.

After
New Wave
quote:
Originally posted by FunkySimon
het wordt een line up waar zelfs Tranceaddict van zal houden:D

Dan zal het wel weinig goeds zijn :p
Muppy
quote:
Originally posted by New Wave
Dan zal het wel weinig goeds zijn :p

mwoah...de komende line-up voor Boulevard of Dance op koninginnedag is anders ook niet slecht:

Mark van Dale
Rank 1
Marco V
Johan Gielen

ok afgezien van gielen en mark van dale toch 2 toppers:thepirate
After_Forever
quote:
Originally posted by Muppy
mwoah...de komende line-up voor Boulevard of Dance op koninginnedag is anders ook niet slecht:

Mark van Dale
Rank 1
Marco V
Johan Gielen

ok afgezien van gielen en mark van dale toch 2 toppers:thepirate

daar verschillen de meningen over :D
eieregooie
Vorig jaar vond ik Blvd Of Dance echt flink tegenvallen... Maar dat kwam vnl. door t publiek dat er rondliep ;)
Muppy
quote:
Originally posted by eieregooie
Vorig jaar vond ik Blvd Of Dance echt flink tegenvallen... Maar dat kwam vnl. door t publiek dat er rondliep ;)

ja het publiek is wel altijd een groot minpunt, maarja...
Asperge
K heb me anders goed vermaakt vorige keer bij boulevard of dance vorig jaar, alleen die hoosbui savonds was wat minder.
New Wave
quote:
Originally posted by After_Forever
daar verschillen de meningen over :D

Behoorlijk :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement