Er det noen Nordmenn TAer som skal til WMC? Bare lurte.
moore
Har skikkelig lyst..
NiteMer
Det var helt utrolig i fjor, men jeg tror det blir enda bedre i ar. Na vet jeg hvor jeg vil dra ut a feste. Det er vel en lang tur i fra Norge, men jeg hadde trod at noen ville tat turen.