|
Ultra - Free (Airscape mix) Vs Peran van dijk - Good Time
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
חבר'ס.. הרגע הורדתי את
Ultra - Free (Airscape mix)
אני שומע להנעתי את הטראק ופתאום אני שומע מישהו מדבר.....
בלה בלה בלה..
פתאום הוא אומר
Free.. we wanna be free.. do what we wanna do, and we wanna get loaded
AND WE WANNA HAVE A GOOD TIME
פתאום אני נזכר ב"וואקלים" של
peran van dijk - good time!!!
מה אתם אומרים על זה אנשים? |
|
|
| nesher |
לא מכיר את שני השירים
אבל אם זה פעם ראשונה שאתה נתקל בווקאל שמופיע בכמה שירים אז זה לא בסדר
I Have A Dream!!!! =] |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by nesher
לא מכיר את שני השירים
אבל אם זה פעם ראשונה שאתה נתקל בווקאל שמופיע בכמה שירים אז זה לא בסדר
I Have A Dream!!!! =] |
קודם כל
I Have A Dream
זהנ לא ווקלס זה פולחן שלם ברור שזה יהיה בהרבה טראקים אי אפשר להשוות את זה לכלום
והווקלס מ
ultra - free
הם מסרט משנות ה 60 ששכחתי איך קוראים לו |
|
|
| Trance man |
Ultra - Free
היו הראשונים שהשתמשו בקול הזה של האיש...
אנרג'י, אתה שמעת את הגירסה שמוקלטת מתוך הרדיו נכון?
אומרים שיוהאן לא רוצה להוציא את הטראק הזה..איזה טמבל! :) |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by Trance man
Ultra - Free
היו הראשונים שהשתמשו בקול הזה של האיש...
אנרג'י, אתה שמעת את הגירסה שמוקלטת מתוך הרדיו נכון?
אומרים שיוהאן לא רוצה להוציא את הטראק הזה..איזה טמבל! :) |
צודק
הרמיקס של יוהאן לא יצא אף פעם חבל הוא די נחמד
הוא עשה אותו לעצמו רק בישביל הכייף
הרבה תקליטנים עושים את זה לדוגמה
Underworld - Born sleepy (cj stone remix)
לא רוצה להוציא את הרמיקס הזה למרות שהמון ביקשו ממנו cj stone |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Trance man
Ultra - Free
היו הראשונים שהשתמשו בקול הזה של האיש...
אנרג'י, אתה שמעת את הגירסה שמוקלטת מתוך הרדיו נכון?
אומרים שיוהאן לא רוצה להוציא את הטראק הזה..איזה טמבל! :) |
כן אחי
הורדתי את הגרסה ש
DUMONDEMAN
שם בלוקר
אחלה גרסה...
מזה החרא הזה...... זה לא נראה טוב שלשני טראקים יש אותם ווקאלים...
וחבר'ס.. יוהאן ראה שהטראק דווקא מצליח
והוא כןןןןן החליט לשחרר אותו
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Vman
Underworld - Born sleepy (cj stone remix)
לא רוצה להוציא את הרמיקס הזה למרות שהמון ביקשו ממנו cj stone |
הוא כן הוציא את זה בסוף...
ו
TRANCE MAN
צודק
ULTRA
השתמשו בזה ראשונים - זה טראק מ 1999 שעכשיו איירסקייפ חידש...
עכשיו בקשר לרמיקס הזה של איירסקייפ - מישהוא שמע את הרמיקס החדש של
PUSH - THE LEGACY (airscape remix)
חלק אומרים ש
SVENSON
מאיירסקייפ עשה אותו לבד אבל לפי מה שאני יודע - זה שניהם...
הרמיקס הזה פצצות לדעתי
בכל אופן מי ששמע את זה שישים לב לטראק הזה שהוא בדיוק מופק אותו דבר כמו הרמיקס של
ULTRA
אותם צלילי רקע - אותו עיבוד ... ממש כמו שהרמיקס של טיאסטו ל
JAN JOHNSTON - FLESH (TIESTO REMIX)
באותו עיבוד כמו הרמיקס של טיאסטו ל
KID VICIOUS - RE-FORM (TIESTO REMIX) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
הוא כן הוציא את זה בסוף...
ו
TRANCE MAN
צודק
ULTRA
השתמשו בזה ראשונים - זה טראק מ 1999 שעכשיו איירסקייפ חידש...
עכשיו בקשר לרמיקס הזה של איירסקייפ - מישהוא שמע את הרמיקס החדש של
PUSH - THE LEGACY (airscape remix)
חלק אומרים ש
SVENSON
מאיירסקייפ עשה אותו לבד אבל לפי מה שאני יודע - זה שניהם...
הרמיקס הזה פצצות לדעתי
בכל אופן מי ששמע את זה שישים לב לטראק הזה שהוא בדיוק מופק אותו דבר כמו הרמיקס של
ULTRA
אותם צלילי רקע - אותו עיבוד ... ממש כמו שהרמיקס של טיאסטו ל
JAN JOHNSTON - FLESH (TIESTO REMIX)
באותו עיבוד כמו הרמיקס של טיאסטו ל
KID VICIOUS - RE-FORM (TIESTO REMIX) |
המממ... מעניין אח שלי..
תגיד
Push - the legacy (airscape mix)
השתחרר כבר או שיש רק רדיו ריפ או משהו כזה? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
המממ... מעניין אח שלי..
תגיד
Push - the legacy (airscape mix)
השתחרר כבר או שיש רק רדיו ריפ או משהו כזה? |
עוד לא יצא - אבל יש רדיו ריפ באיכות אחלה
:)
נדבר ב
MSN
אני יעביר לך |
|
|
|
|