|
För oss som längtar till Ibiza
|
View this Thread in Original format
| King of Clubs |
Nice! Ibiza..
Kom att tänka på en grej. Varför hittar man aldrig några live spelningar (mp3) från Ibiza?? Typ allt kommer från Holland Live @ Trance energy, Club Eau de Hauge, Dance Department osv.
Hmm.. |
|
|
| NordLight |
Hmmmmm.....
Sverige - November - kallt - mörkt.
Känns som jag bokar biljetten redan nu ;)
Apropå det där med live sets från Ibiza....
Jag kan tänka mig att de vill värna om den egna skivförsäljningen. Klubbarna är ju ganska kommersiella. Du får ju inte ens ha med dig kamera in.
Greetz
NordLight |
|
|
| Gaby |
jag tror att man inte för ha kamera med sig är för att folk ska kunna få festa i fred och inte hamna i bild...det därför är det så kändistätt!
I LOVE IBIZA!!!! |
|
|
| Vitryss |
Är det bara jag som e lite orolig för om det ens kommer finnas några Iviza resor med svenska reseföretag nästa sommar?
I år var det juh mycket dålig eftefrågan, sveskar åker uppenbarligen hellre till Kos och Cypern och super sig aspackade och lyssnar på schlager och Markoolio (...)
Finns det något annat sätt att ta sig dit? Kanske med någon obskyr resebyrå eller någon utländsk?
Hur tänkte ni som ska dit göra? |
|
|
| NordLight |
Brukar boka en flygbiljett hos Iberia. Det kostar typ 3000-4000 :- tur och retur. På senare tid har jag haft turen att kunna bo hos kompisar som hyrt villor under sommaren...Jag rekommenderar alla att försöka bo i kåk om man är några stycken. Jag tycker bästa läget är mellan Eivissa & Salinas, men om man åker själv eller bara två kan man komma i kontakt med hotell -& lägenhetsuthyrare via nedanstående sajt.
Ibiza info
Have fun
NordLight |
|
|
| NordLight |
Glömde säga en sak !
Vad du än gör.... bo inte i San Antonio! Café del Mar är förvisso nice, men personligen står jag inte ut med val-safarin bland fulla, feta engelsmän...
Free Willy !
;)
NordLight
P.s. Alla bra ställen ligger intill Eivissa ändå... D.s. |
|
|
| King of Clubs |
| Det är sant! Ibizas största nackdel--> bara feta engelska fotbollshuliganer. Hörde att på ön under sommaren är 75% av öns befolkning engelsmän. Jag gillar england, men just dessa krökande blekfeta solsemestrare går en faktiskt otroligt mycket på nerverna.. |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by NordLight
Brukar boka en flygbiljett hos Iberia. Det kostar typ 3000-4000 :- tur och retur. På senare tid har jag haft turen att kunna bo hos kompisar som hyrt villor under sommaren...Jag rekommenderar alla att försöka bo i kåk om man är några stycken. Jag tycker bästa läget är mellan Eivissa & Salinas, men om man åker själv eller bara två kan man komma i kontakt med hotell -& lägenhetsuthyrare via nedanstående sajt.
Ibiza info
Have fun
NordLight |
Vet du vem man kan kontakta ifall man vill hyra en villa? Vi är ett stort gäng som ska åka dit och hade tänkt oss nåt sånt. Pls help! Dina kompisar kanske vet? |
|
|
| Gaby |
| Om man har lite längre semester så kan man åka till Barcelona och festa lite där och sen ta färjan till Ibiza... |
|
|
| King of Clubs |
| Även om San Antonio är kackigt, så förstår jag inte var man annars ska bo. Om man inte bor där eller i Ibiza stad(lite mycket dragqueens och sånt för mej) var ska man då bo?? Blir det inte lätt lite dött eller finns det något schysst ställe jag har missat?? |
|
|
|
|