return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Poll: בעקבות המשחקים
View this Thread in Original format
nesher
Best RPG Game
Diablo Final Or Other...
Ragnarok
Of course you realize this means war!
DJ-Kreing^^
דיאבלו זה משחק נחמד אבל זה לא משתווה אפילו לפיינל פנטאזי
פיינל פנטאזי זה
THE RPG
אי אפשר להשוות בכללללל
nesher
אולי
ff
יותר מורכב
אבל אין מה להשוות הנאת משחק
אין כמו דיאבלו
אפשר לשחק אותו שנים!!!
בלי להשתעמם
Ragnarok
quote:
Originally posted by nesher
אולי
ff
יותר מורכב
אבל אין מה להשוות הנאת משחק
אין כמו דיאבלו
אפשר לשחק אותו שנים!!!
בלי להשתעמם


כנ"ל לגבי פ"פ

(גמרתי את פ"פ7 לפחות איזה 6 פעמים (כל פעם זה בערך 70-80 שעות
dj alonzo
פעם הייתי מכור לדיאבלו... שיחקתי במשחק הזה כל דקה פנויה שהייתה לי.. אבל בסוף כן נמאס לי.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement