|
Vilken låt spelas?
|
View this Thread in Original format
| Kvicket |
Satt just och kollade igenom filmerna på http://www.id-t.com/videoarchief.php
Vilken låt lirar den mörkhyade djn? Och är det Lucien Foort?
Glömde säga vilken video :D 2004 - Kon. dag Rembrandtplein (7 min.)
Ändrade från svarta till mörkhyade då fisken ansåg att det kunde väcka anstöt.. Ber om ursäkt :clown: |
|
|
| P4z! |
| Erick Morillo, Harry Romero & Jose Nunez feat. J. Eve - Dancin' (Fuzzy Hair Remix) |
|
|
| Kvicket |
| quote: | Originally posted by P4z!
Erick Morillo, Harry Romero & Jose Nunez feat. J. Eve - Dancin' (Fuzzy Hair Remix) |
Tack så mkt.... grymt skön låt :D |
|
|
| K-PAXian |
| Jag gillade den där hårda låten som första killen spelade efter introlåten. Vilken är det? |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by K-PAXian
Jag gillade den där hårda låten som första killen spelade efter introlåten. Vilken är det? |
den va cool, gillade den oxo vet dock inte titeln på den :\
dj luna heter han som spelade den iaf :P
Scul vet säkert vad den heter, ska fråga honom :) |
|
|
|
|