|
כמו שאתם יודעים אני די חדש פה יש לי כמה שאלות
|
View this Thread in Original format
| Dj Black |
העלתי אווטר מהמחשב והוא לא עובד לי בפורום
ועוד שאלה
לכל אחד בכל סיום הודעה יש כזה תמונה....ורשום משהו
איך מוסיפים את זה
ובקיצור אם אפשר תסבירו לי על הפורום כי קלטתי שזה לא רק פורום
;) |
|
|
| luckystrike |
יש לך
MSN/ICQ
?
יותר נוח להסביר שמה |
|
|
|
|