| Ariah |
var på russen.no for å ordne russelappen, så at man kunne stemme på hva slags musikk man har lyst til at de skal ordne!
på www.russen.no er det en vote på venstre side, foreløpig ligger trance best an. hurra. hjelp til litt da karer :)
og her kan man legge inn ønsker på artister man vil at skal komme
http://www.tvnorge.no/russ/nyheter/1168896
jeg legger inn noen ønsker på litt sånn halvcheesy saker, tror det er større sjanser for at gielen kommer enn yoji biomehanika hvis du skjønner hva jeg mener.
koz og klemz :toothless |
|
|