|
dezma - trance classics vol1
|
View this Thread in Original format
| DeZmA |
twas es tijd voor een retro-setje, met vooral belgisch werk ( mackenzie, fiocco, airwave, pulsar, ...)
Dus meteen hier ook es gepost, voor de liefhebbers !
enjoy en laat wa commentaar als ge wilt :)
(80 kbs due to limited webspace :( )
www.dezma.be of DD
grtz |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by DeZmA
twas es tijd voor een retro-setje, met vooral belgisch werk ( mackenzie, fiocco, airwave, pulsar, ...)
Dus meteen hier ook es gepost, voor de liefhebbers !
enjoy en laat wa commentaar als ge wilt :)
(80 kbs due to limited webspace :( )
www.dezma.be of DD
grtz |
gisternacht beluisterd ;) wel nice :) |
|
|
| Phortastic |
nice idea, maar 80kbps... sorry dat doet pijn aan men oren, dan haak ik af :)
misschien de mix voor de helft korter maken en dan 160kbps? mja is up to you natuurlijk ;) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Phortastic
nice idea, maar 80kbps... sorry dat doet pijn aan men oren, dan haak ik af :)
misschien de mix voor de helft korter maken en dan 160kbps? mja is up to you natuurlijk ;) |
mmmh, bij mij viel t wel mee hoor... zijt ge nu zo verwend? :p |
|
|
| Phortastic |
| ^ Ik vrees het wel ja :) |
|
|
| DeZmA |
| quote: | Originally posted by Phortastic
nice idea, maar 80kbps... sorry dat doet pijn aan men oren, dan haak ik af :)
misschien de mix voor de helft korter maken en dan 160kbps? mja is up to you natuurlijk ;) |
is nog net te doen hoor, zeker voor auto of mp3speler ofzo.. ;)
lengte is gemikt om het juist op een cdtje te zetten (natuurlijk zijn de wav files iets beter :D ) |
|
|
|
|