return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
dezma - trance classics vol1
View this Thread in Original format
DeZmA
twas es tijd voor een retro-setje, met vooral belgisch werk ( mackenzie, fiocco, airwave, pulsar, ...)
Dus meteen hier ook es gepost, voor de liefhebbers !

enjoy en laat wa commentaar als ge wilt :)

(80 kbs due to limited webspace :( )

www.dezma.be of DD

grtz
Nyah
quote:
Originally posted by DeZmA
twas es tijd voor een retro-setje, met vooral belgisch werk ( mackenzie, fiocco, airwave, pulsar, ...)
Dus meteen hier ook es gepost, voor de liefhebbers !

enjoy en laat wa commentaar als ge wilt :)

(80 kbs due to limited webspace :( )

www.dezma.be of DD

grtz


gisternacht beluisterd ;) wel nice :)
Phortastic
nice idea, maar 80kbps... sorry dat doet pijn aan men oren, dan haak ik af :)
misschien de mix voor de helft korter maken en dan 160kbps? mja is up to you natuurlijk ;)
Nyah
quote:
Originally posted by Phortastic
nice idea, maar 80kbps... sorry dat doet pijn aan men oren, dan haak ik af :)
misschien de mix voor de helft korter maken en dan 160kbps? mja is up to you natuurlijk ;)


mmmh, bij mij viel t wel mee hoor... zijt ge nu zo verwend? :p
Phortastic
^ Ik vrees het wel ja :)
DeZmA
quote:
Originally posted by Phortastic
nice idea, maar 80kbps... sorry dat doet pijn aan men oren, dan haak ik af :)
misschien de mix voor de helft korter maken en dan 160kbps? mja is up to you natuurlijk ;)


is nog net te doen hoor, zeker voor auto of mp3speler ofzo.. ;)
lengte is gemikt om het juist op een cdtje te zetten (natuurlijk zijn de wav files iets beter :D )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement