return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Wie gaan er naar Qlimax 8 december?
View this Thread in Original format
Dj Alpha
Ja, ik maak ook maar es een thread. Dr is er een van Innercity, waarom geen van Qlimax :)

Ik ga dus egt wel naar Qlimax!


Lineup:

Mainstage

- Warp Brothers

- Russenmafia

- Technoboy

- Melanie Di Tria

- Lady Dana

- Pavo

- Sunny D


Area 2

- Bas & Ram

- Don Diablo

- Alpha Twins

- Dj Luna

- Pila


Nou voten maar mensen, ik heb t simpel gehouden. Ga je, JA , NEE of MISSCHIEN :)
Flippe
NEEEE


wrom weet k eigenlijk niet
Flippe
quote:
Originally posted by Flippe
NEEEE

wrom weet k eigenlijk niet


Ooops een quote ipv een edit, delete deze reply maar
!_PeTrUs_!
Dis weer zo'n vraag waar ik nu nog geen duidelijk ontwoord op kan geven. Eerst ff overlegge met m'n vriendjes :) en dan kijk ik wel of ik ga.

en Flippe

quote:
Originally posted by Flippe


Ooops een quote ipv een edit, delete deze reply maar


Als je er op tijd bij bent kun je m zelf nog deleten in de edit optie...

GReeTZ
Remy D
JA tuurlijk!!!!


Daggie ervoor eerst naar Tiestosolo en dan stampen in de HMH :D:D:D:D
Eye-Riz
nope, ik ga naar &joi in Utrecht :D :D :D
[edit]niet dus, want de tweede editie van &joi is zojuist verplaatst naar 15 december.[/edit]
Optimus Trance
nee, geen $$$
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Eye-Riz
nope, ik ga naar &joi in Utrecht :D :D :D


is dat dan ook? kewlies!!!!! :)

dan stuur ik je ASAP een mixje (hij's nu bezig) en dan komen wij ook naar Utreg :)
Ga iig niet naar Qlimax, want line-up trekt me niet zo aan...ik hoop dat Scot Project een x komt :) net zo stampen als op M-Land :)
michiel
wat een xtreme qlubtempo line-up
wanneer is het eigenlijk?

later

michiel
Jukx
neuhhh..
is niks voor mij dat gestamp.

New Wave
quote:
Originally posted by Jukx
neuhhh..
is niks voor mij dat gestamp.


ennuhhh.......dus jij blijft ook in een hoekje staan als er keiharde STAMP techno gedraait word?.......vaaaaaaaaaaaag
Ruben_Dubbink
nee, niet voor mij weggelegd
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement