|
Foto's Awakenings 26-10-01
|
View this Thread in Original format
| Dj Alpha |
Eindelijk, de foto's heb k ingescant! Ze zijn egt supermaf maarja, wel leuk opzich :)
Ik heb geen zin bij elke foto uitleg te gaan geven, ik pleur ze gewoon neer hiero, je zoekt zelf maar uit wie wie is :D
oowja, dit is ook nog es mn 400e post :)















 |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Lache man, zo te zien heb je het wel leuk gehad... |
|
|
| Glaniskanis |
ROFLMAO!!!
New_Wave is echt wel de leipste leipo
en die laatste foto is echt kickn
Ben Waus :D:D:D:D:D
ROFLMAOWPIMP!!!
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Flippe |
Damn :( Ik zie geen plaatjes zie alleen maar rode kruisjes :(
Hoop dat je dit snel kan verhelpen, zodat k ook van die foto's kan genieten! |
|
|
| New Wave |
AAAAAAAAHHHHHHHHGGGGGGGGGGGGGGGGG zijn ze der eindelijk...........ken ik mezelf niet leip zien staan op die foto's..............ggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ALPHA!!!!!! HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Henkie_henk |
Eh nerd.. ik kon EN nix zien op school.. en nix zien vanaf thuis
(Y) goe bezig
ken je t ff fixe? |
|
|
| Ruben_Dubbink |
hier nog zo'n eentje waarbij rode x-jes ontstaan,
please fix it! Ik ben benieuwd! |
|
|
| Dj Alpha |
bij doen ze t wel.. vet vaag..
heeft er iemand een site waar ik ze op kan zetten?
dan is het probleem opgelost, ze staan nu op een pub omdat ik mn wachtwoord van mn site kwijt ben :( |
|
|
| Henkie_henk |
Chille man!!
new_wave gangster.. en alpha heeft ze fiets-verlichting-bandje nog om
fatte pics :) |
|
|
| Blik |
zijn fatte pics ja, en ik zie ook Bellie op de foto staan als ik het goed heb
Alpha in het grijs
New_Wave in het wit
wie is die koekwaus in het zwart?? :D |
|
|
| TranceFool |
| kickuh fotos gasten, ziet er erg cool uit :D |
|
|
| Ruben_Dubbink |
toffe foto's,
was zekers wel een leuk feestje of nie dan!:p |
|
|
|
|