return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
טיאסטו בגיא פינס
View this Thread in Original format
yonih
מי שראה זכה!!!!

שידרו בגיא פינס 4 פעמים את טיאסטו מתקלט בנוי-יורק (איפה שנולדתי, אני רק 5 שנים פה אז זה עושה אותי אמריקאי) והראו אותו ואז התחלתי להתחרפן שלא יכלתי להקליט את הראיון שלו עם גיא פינס.

מי שאולי הקליט את זה בבקשה לשלוח לי!

וגם שיחקתי בפיפה 2002 וכל שנייה לחצתי על יצאה מהמשחק רק לשמוע את הטראק ה-מס' 1 שאני אהבתי של טיסטו פלייט 643 האגדי.

אפילו לא טרחתי לשחק בו אז אל תשאלו אותי.
ועוד בקשה קטנה עם מישהו יודע מה שם טיאסטו במועדון בבקשה שיגיד לי.
DJ-Energy
quote:
Originally posted by yonih
מי שראה זכה!!!!

שידרו בגיא פינס 4 פעמים את טיאסטו מתקלט בנוי-יורק (איפה שנולדתי, אני רק 5 שנים פה אז זה עושה אותי אמריקאי) והראו אותו ואז התחלתי להתחרפן שלא יכלתי להקליט את הראיון שלו עם גיא פינס.

מי שאולי הקליט את זה בבקשה לשלוח לי!

וגם שיחקתי בפיפה 2002 וכל שנייה לחצתי על יצאה מהמשחק רק לשמוע את הטראק ה-מס' 1 שאני אהבתי של טיסטו פלייט 643 האגדי.

אפילו לא טרחתי לשחק בו אז אל תשאלו אותי.
ועוד בקשה קטנה עם מישהו יודע מה שם טיאסטו במועדון בבקשה שיגיד לי.


מתי יש שידור חוזר?!??!
ripcurl
אני ראיתי
חמוד הטייאסטו הזה

ביקשו ממנו לקרוא בעברית את מה שכתוב על המיקרופון של
המראיין והוא אמר כזה בעברית לקויה משהו
שתיים חמש שלום, או שתיים חמש ערוץ

לא זוכר בידיוק



היה נחמד והתוכנית לא הייתה על טייסטו
התוכנית הייתה על הצוות של האומן 17 שרוצה להתחיל חוג מסיבות של
טראנס בניו יורק (עיר של יותר האוס) אז המראיינים עמדו בתור
ואמרו לאנשים שזה ישראלים שאירגנו ושטויות כאלה ובסוף ראיינו את טייאסטו
Dj Black
חחחחחח

ראיתי:eyes:

איזה יפה זה היה
ראיתי ממש בפוקס העברתי ערוצים...\:

פתאום אני קולט את טייסטו
*מתקרב לטלוויזיה*
;)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Black
חחחחחח

ראיתי:eyes:

איזה יפה זה היה
ראיתי ממש בפוקס העברתי ערוצים...\:

פתאום אני קולט את טייסטו
*מתקרב לטלוויזיה*
;)


אוף אנשים!!!!!!!
מתי יש שידור חוזר?!?!?!?!?
dj alonzo
!!!גם אני רוצה לראות
DJ_BoN
quote:
Originally posted by dj alonzo
!!!גם אני רוצה לראות


לפי דעתי יהיה שידור חוזר של זה ביום שישי יש תמיד כזה לקט של כל השבוע

אוף גם אני רוצה לראות =)
Trance man
גם אני הפסדתי, חברים שלי סיפרו לי על זה
אבל
הפסדתי את השידור החוזר, שהיה אתמול (יום ראשון)! :( :(

טוב בטח יראו את זה שוב יום אחד..............
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement