|
Ferry Corsten @ Dance Department
|
View this Thread in Original format
| Dj Memento |
| Detta är ju helt uppenbart fel forum för detta, men jag fick inget svar i track listings. Är det nån som vet vad låten som spelas vid 42:00 heter? Den är så otroligt fet! |
|
|
| King of Clubs |
| Jag vill oxå veta!! Jag lyssnade på det här setet senast igår och om du menar låten som kommer efter push - the legacy, så håller jag med om att den är ruskigt bra. |
|
|
| reveal |
vilekt set är det ni snackar om?
jag har Ferry Corsten - Live @ Dance Department (15 September - 2001), men det verkar inte vara det... |
|
|
| Dj Memento |
| Det set jag menar är det som finns på TA. Har du en komplett track list t.o.m.?? |
|
|
| x-dream |
Här har du tracklist på Ferry setet...
1. (00:00) Accadia - Into The Dawn [James Holden Remix]
2. (07:38) Marco V - Simulated [Original Mix]
3. (13:59) Fu Man Chu - Outlaw [Praha Remix]
4. (20:21) Safri Duo - Samb-Adagio [Marc et Claude Remix]
5. (25:27) Orinoko - Island [Thrillseekers Remix]
6. (32:15) Push - The Legacy [Club Mix]
7. (40:19) Punk! (Promo White Label)
8. (46:15) D.H.S. - The House Of God [Azzido Da Bass Remix]
9. (51:49) Jose Amnesia - The Eternal
Hur går det med ripen på min låt eller.....Bara lite nyfiken.... |
|
|
| Dj Memento |
| jag lämnade skivan till en kompis idag. tyvärr så glömde jag de kablar han behöver så på torsdag eller fredag borde den vara klar. jag är upptagen hela dagen imorgon annars så hade den kommit då. Have faith. :D |
|
|
| King of Clubs |
Schysst!!
Punk!(?) lär dock bli lite svår att få tag på.. |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Dj Memento
jag lämnade skivan till en kompis idag. tyvärr så glömde jag de kablar han behöver så på torsdag eller fredag borde den vara klar. jag är upptagen hela dagen imorgon annars så hade den kommit då. Have faith. :D |
Låter bra det.....För den låten är ju hur skön som helst.... |
|
|
| Dj Memento |
| Jag gillar Transient State bättre, men jag kanske borde ta en rejäl omlyssning av Deep Spirit. Har jag kanske missuppfattat sidorna...? |
|
|
| x-dream |
Har ju inte hört den andra men......
Inte vad jag vet iaf....Har nog bara hört deep spirit från alla Fergie set.... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by x-dream
Hur går det med ripen på min låt eller.....Bara lite nyfiken.... |
antar att det var till mig
den kommer i morgon, KANSKE redan idag |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
antar att det var till mig
den kommer i morgon, KANSKE redan idag |
Det var ju inte det.....Men nu när du ändå tog upp det så....Okej trevligt.... |
|
|
|
|