return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Global Groove hosted by Elin Gersin on ETN.FM NOW
View this Thread in Original format
Elin Gersin
Elin Gersin presents:
Global Groove 001
every 1st Sunday at 17.00GMT on ETN FM Progressive Channel

Tune in at 19:00 Israel Time
12:00 EST Time




www.ILTA-Agency.com/artists_elin.html
DJ-Kreing^^
אחלה, מתאים לשמוע קצת פרוגרסיב נחמד.
אני יתחבר
:)
Meltdown
יצא לי אתמול, לשמוע את הסט שלך, במסגרת האתר של אילטה,
והוא בהחלט סט מעט שונה מהסגנון האלקטרוני שאני שומע בדרך כלל, אבל עדיין נהנתי מאוד מהסט,קבלי ח"ח עליו
Elin Gersin
תודה :)
הסט שישודר עוד מעט יהיה בסגנון שונה משער הסטים שלי
הוא סט עם קצת אווירה של קיץ, פחות dark
Elin Gersin
=======================tracklisting=====================

1. Tall Paul - Got It (Anil Chawla & Dale Anderson mix)
2. Mikael Delta - Dancing With An Angel (Circulation mix)
3. Luasol - Sausade Amor (Primera Division mix)
4. Tony Thomas & Mastik Soul - Bend Your Senses
5. DJ Vitamin D - In The AM (Original mix)
6. Krueger & Coyle - Kiwi Rider
7. Psycatron - 7th Morning
8. Rennie Pilgrem - Coming Up For Air (Mara mix)
9. Nick Hoppner - November Rain
10.Bakony Scamp - Sounds Like This
11.Presslaboys - Get Off My Dick
12.DJ Adnan - Stop War (Jay Tripwire mix)
KrazyDJs
מאזין...מקווה לסט איכותי אלין, אל תאכזבי :p
fusi
MP3-אחל'ה סט ילדונת. תארגני לי אותו ב
:D
UltraWave
יש טעם!!!

נביא שמיעה עכשיו :D :D :D :D :D :D
Elin Gersin
תודה לכל מי שהקשיב
מקווה שנהנתם :)
THE_BLUE_DRAGON
מאוד נהנתי!
תודה אלין.

UltraWave
quote:
Originally posted by Elin Gersin
תודה לכל מי שהקשיב
מקווה שנהנתם :)


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה דאחקות אני יושב מקשיב בפנאן שומע תוכנית לפנים אני אומר בונא תותחיתתתת אחושרמוטה וזה בסוף מתברר אני שומע משהו אחר זה כבר נגמר חחחחחחחחחחחחח לא נורא אני נהנה!!
קיצר אלין מצטער מותק נשמע שידור חוזר או משהו או משהו או....משהו! כל מקרה ליסט לפנים..באמת היה לי מוזר הליסט ואני שומע משהו אחר....:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

לא בסדר אני!!!!!!!!

bad hydroid!! bad bad hydroid!!!
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by UltraWave
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה דאחקות אני יושב מקשיב בפנאן שומע תוכנית לפנים אני אומר בונא תותחיתתתת אחושרמוטה וזה בסוף מתברר אני שומע משהו אחר זה כבר נגמר חחחחחחחחחחחחח לא נורא אני נהנה!!
קיצר אלין מצטער מותק נשמע שידור חוזר או משהו או משהו או....משהו! כל מקרה ליסט לפנים..באמת היה לי מוזר הליסט ואני שומע משהו אחר....:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

לא בסדר אני!!!!!!!!

bad hydroid!! bad bad hydroid!!!


תופעות לוואי מהביקור באמסטרדם ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement