| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב זה הגרסה המלאה של השיר אני צריך לעשות את זה יותר ארוך אבל תשמעו ותתנו פידבק
Right Click Save AS
אגב שימו לב ב1:00 זה קצת שונה מהסמפאל קי חסר לי סאמפלים אבל זה לא כל כך משנה |
אחי.. אתה עושה טראק הוא בגודל של
2.91 מגה?..
כמה זה בערך 3 דקות? |
|
|