return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Effe voorstellen
View this Thread in Original format
DJ Bladerunner
Hallo,

Ik heb mezelf pas geregistreerd en dacht laat ik me effe voorstellen. Ik kom hier toch al bijna dagelijks dus waarom niet.
Zoals jullie zien ben ik Bladerunner en ik ben 25 jaar. Ik woon bij Rotterdam in de buurt. Mijn favoriete dj is Dj Tiesto (inderdaad ik ben niet echt origineel) en ik ben verslaafd aan het kopen van platen.


Bladerunner
Flippe
Welkom!

Hoop dat je het hier leuk vindt en dat je nuttige posts maak ( nutteloze mag natuurlijk ook )

Have Fun! ( Ja, ik ken zelfs engels )
TranceFool
Welkom!!! :), als je nog niet aan dit forum verslaafd bent zal je dat snel zijn :D. 25, dan behoor je tot de oudere, leeftijd verschilt hier wel erg:). Woon vlakbij Rotterdam, Nieuwerkerk a/d IJssel ken je vast wel
Blik
hey Bladerunner, ik ben de mod hier van dit zooitje ongeregeld, dus wees aardig tegen mij:p lol

welkom, en als je toevallig wat harde posts hier tegenkomt op dit moment, dat is altijd maar tijdelijk :)
Ruben_Dubbink
Ook welkom!

Favoriete DJ: Tiesto? Hoezo niet orgineel, hij is gewoon een goeie dj! Ook mijn favo dj!
New Wave
quote:
Originally posted by Blik
hey Bladerunner, ik ben de mod hier van dit zooitje ongeregeld, dus wees aardig tegen mij:p lol

welkom, en als je toevallig wat harde posts hier tegenkomt op dit moment, dat is altijd maar tijdelijk :)


Pas op voor blik, want hij naait je voordat je je broek naar beneden hebt......... :eek:

Maaruh, veel plezier hier ennuh, post maar wat onzin......we doen niet anders.... ;)
!_PeTrUs_!
Welkom on board, I'm your Cruise director and anything you need on this trip to eternal trance, I will provide!!!!


naja, beetje vaag naar wel lache...

GReeTZ
Henkie_henk
Welkom

voor fatte sigs moe je bij new_wave zijn.. (zie boven)

:rolleyes:
Partyhardy!
heee dj bladerunner! Welkom!
hoop dat je het hier naar je zin zult hebben, vast wel! en ga je de 28ste december naar de tiesto solo in de now&wow? :)
Sandman
Welkom hier, bij het forum voor de nederlandse trance liefhebbers!!!

Hopelijk krijgen we veel van je te horen.


greetz sandman

raoel
Welkom bladerunner

Dit forum heet eigenlijk voortaan
het_lul_maar_over_alles_forum

Maar dat merk je nog wel :toothless



Kom je hier al elke dag posts lezen dan ofzow???
Miss Proximus
welkom :)

ik back New Wave helemaal op :D post waar je zin in hebt want voor zinvolle posts moet je op t Jezus Christus Forum zijn even verderop in de straat :)

ennu...ey Profeetrus, waarom heb ik die tour nooit gehad! ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement