return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
וידוי
View this Thread in Original format
DjChook
שלום חברים יקרים עליי להתוודות על משהו שאני מחזיק בתוך הבטן כבר הרבה הרבה זמן אפילו ברגעים אלו כשאני במערומי בתוך חדר עם שני גברים שאחד מהם הוא שיאן העולם בתעלולי בולבול מסובכים להפלא (ע"ע איש מקבל בתחת) אני מצטער שלא הייתי כנה איתכם כל השנים מגיע לכם כל כך הרבה יותר זה לא הקטע שאני הומו את זה כולכם יודעים כי אני חלק ועושה ספינינג כן כן אתם לא טועים אני עושה ספינינג וחלקתי בעברי הלא כל כך רחוק חזה עוף עם גבר אחר מה שמביא אותי לזה שאכלתי משהו כמו 50 גרם של חזה עוף "עסיסי" בהחלט קיבולת של בחורה ממש ממש מתחת לממוצע שכן אפילו בחורה לא משנה כמה היא צנומה יכולה להכיל לפחות חזה עוף שלם הבה נגיע לעניין כי אני צריך לסוע לבית של גבר בסביבות גיל השלושים כן כן כבר דיברתי על חיבתי לגברים אבל הוידויי האמיתי הוא שאני חן קורנליוס הראל ה3 ממש ממש אוהב את בריטני ספירס!!!!!
YuVaL
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מי השתלט לחן על הניק?
:)
Flotser
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue:
DJ Alex E.
או שהוא אכל משהו מקולקל
או שבאמת השתלטו לו על הניק
ויש מצב גדול לזה
כי נכנסתי לפני כמה שעות לפורום וראיתי את חבר שלי ברשימת המחוברים.הקטע הוא שהוא נרשם לפורום לפני כמה שבועות אחרי ששיכנעתי אותו מלא זמן אבל אין לו זמן להיות פעיל...קיצר אני שולח לו הודעה באייסי "מה קרה שהתחברת לפורום".אז הוא אומר לי שהוא בכלל לא מחובר לפורום...אז כנראה פרצו לו...וכנל לחן
או שהוא באמת אכל משהו מקולקל :D
Glenn-Holmes
כבר מזמן אמרתי שהמוד שלנו התקלקל...
לא ידעתי עד כמה...:eyespop: :eyespop: :eyespop:
Huge-A
חח יש מצב גדול שפרצו לו ..
או שאיכשהו הוא יצא מכיוון אחר של הארון..:D
DjChook
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

זה מה שקורה שאני משאיר את שגיא ועוד חבר להסתכל בפורום על תמונות מהמסיבה

הוא רשם את זה בהתחלה בפוסט בארמין
ואני בתור מוד טוב אמרתי ניתן לכם לקרוא את זה כי זה משעשע :)

ולא , אני לא הומו.. פעם רועי היה עומד לצידי ונזכר איתי בסיפורי נאפה
אבל אתם תאלצו להאמין למילה שלי...

בכל מקרה. תבלו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement