| DjChook |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה מה שקורה שאני משאיר את שגיא ועוד חבר להסתכל בפורום על תמונות מהמסיבה
הוא רשם את זה בהתחלה בפוסט בארמין
ואני בתור מוד טוב אמרתי ניתן לכם לקרוא את זה כי זה משעשע :)
ולא , אני לא הומו.. פעם רועי היה עומד לצידי ונזכר איתי בסיפורי נאפה
אבל אתם תאלצו להאמין למילה שלי...
בכל מקרה. תבלו |
|
|