return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
"Global DJ Broadcast" - Hosted By Markus Schulz (pg. 3)
View this Thread in Original format
Meltdown
מה כזה מוקדם בבוקר? יש אנשים שחוזרים מהעבודה בשעות כאלה!
מה המספר האישי של שולץ? אני צריך לדבר איתו, שיעשה את התוכנית בשעות הצהריים, בדיוק אחרי זהבי עצבני
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Meltdown
מה כזה מוקדם בבוקר? יש אנשים שחוזרים מהעבודה בשעות כאלה!
מה המספר האישי של שולץ? אני צריך לדבר איתו, שיעשה את התוכנית בשעות הצהריים, בדיוק אחרי זהבי עצבני



חחחח אם זה יהיה אצלנו בצהריים
אז בביתו במיאמי זה ישודר למאזינים בבוקר
markfeldman
quote:
חחחח אם זה יהיה אצלנו בצהריים
אז בביתו במיאמי זה ישודר למאזינים בבוקר


תכל'ס לתוכנית הזו יש יותר מאזינים אינטרנטיים מאיזור אירופה, אז למה לא ?
Shahar
שומע עכשיו תתוכנית של היום
התחלה בת זונה
ועוד היום הפלאשים מתארחים
וקארל קוקס
מה הוא קשור אבל:rolleyes:
MLTK
אפשר יהיה להוריד את התוכנית מאיפשהו?

כי עכשיו אני שומע אבל אני צריך צריך לזוז ללימודים עוד 10 דקות..:rolleyes:
Shahar
quote:
Originally posted by MLTK
אפשר יהיה להוריד את התוכנית מאיפשהו?

כי עכשיו אני שומע אבל אני צריך צריך לזוז ללימודים עוד 10 דקות..:rolleyes:


מהאתר של
ETN
אל דאג

הטראק החדש של פרי חייייהההה
Perry O'neil - Myst

מעניין אם יגאל שומע תתוכנית עכשיו
אנלא יתפלא אם הוא שומע תתוכנית ופשוט לא נכנס לפורום בשביל שלא יפריע לו בחגיגה :D
markfeldman
quote:
הטראק החדש של פרי חייייהההה
Perry O'neil - Myst


טראק מעניין מאוד.
Shahar
היה עוד טראק שאהבתי והבנתי שיגאל ואתה יודעים עליו מזמן

Nova vs Soldout - Maybe Tomorrow

ווקאל סוףףף...!
וגם לדעתי דומה ל
Summer Calling (Airwave Club Mix)
markfeldman
quote:
היה עוד טראק שאהבתי והבנתי שיגאל ואתה יודעים עליו מזמן

Nova vs Soldout - Maybe Tomorrow


.בהחלט

AIRWAVE

ניגן את זה עוד בגלובל הקודם.
Glenn-Holmes
אין עוד גלובל...
הרדיו הדפוק הזה שהיה ידוע בלוגו שלו כ

93.1 south florida's pure dance channel

עשה החל משלשום טראנספורמציה לרוק
ואין יותר גלובל
מזכיר לכם משהו?!

אוףףףף!!!
נמאס כבר!!
בשבועות הקרובים הגלובל בחופש שבמהלכו ייבדקו כיוונים חדשים
בנתיים אי טי אן תשדר בימי שני בבוקר את הסטים האורחים שהוקלטו מבעוד מאוד לתוכניות הבאות... אבל כנראה לא תהיה השעה-שעתיים של מרקוס...
צריך לעקוב ולראות מה יהיה....
מארק עכשיו יש מה לשאול גם את מרקוס

Shahar
איזה מוזר
עד לפני יומיים היה רשום באתר ואפילו בתוכנית הוא אמר שהאורחים בתוכנית הבאה יהיו לאנג' מאט דארי ואינטרסטייט

מה נסגר עם כל הרדיואים שהם מורידים תתוכנית הטובות??

אולי מרקוס יתן סטים זמניים ב
ETN..
Flotser
quote:
Originally posted by Shahar
מעניין אם יגאל שומע תתוכנית עכשיו
אנלא יתפלא אם הוא שומע תתוכנית ופשוט לא נכנס לפורום בשביל שלא יפריע לו בחגיגה :D


יגאל מאזין ומשפשף, יותר נכון אני משפשף...
:haha:

....
טוב זהו, זה היה מהיר, אני חוזר הביתה
:haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement