|
"Global DJ Broadcast" - Hosted By Markus Schulz (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Meltdown |
מה כזה מוקדם בבוקר? יש אנשים שחוזרים מהעבודה בשעות כאלה!
מה המספר האישי של שולץ? אני צריך לדבר איתו, שיעשה את התוכנית בשעות הצהריים, בדיוק אחרי זהבי עצבני |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Meltdown
מה כזה מוקדם בבוקר? יש אנשים שחוזרים מהעבודה בשעות כאלה!
מה המספר האישי של שולץ? אני צריך לדבר איתו, שיעשה את התוכנית בשעות הצהריים, בדיוק אחרי זהבי עצבני |
חחחח אם זה יהיה אצלנו בצהריים
אז בביתו במיאמי זה ישודר למאזינים בבוקר |
|
|
| markfeldman |
| quote: | חחחח אם זה יהיה אצלנו בצהריים
אז בביתו במיאמי זה ישודר למאזינים בבוקר |
תכל'ס לתוכנית הזו יש יותר מאזינים אינטרנטיים מאיזור אירופה, אז למה לא ? |
|
|
| Shahar |
שומע עכשיו תתוכנית של היום
התחלה בת זונה
ועוד היום הפלאשים מתארחים
וקארל קוקס
מה הוא קשור אבל:rolleyes: |
|
|
| MLTK |
אפשר יהיה להוריד את התוכנית מאיפשהו?
כי עכשיו אני שומע אבל אני צריך צריך לזוז ללימודים עוד 10 דקות..:rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by MLTK
אפשר יהיה להוריד את התוכנית מאיפשהו?
כי עכשיו אני שומע אבל אני צריך צריך לזוז ללימודים עוד 10 דקות..:rolleyes: |
מהאתר של
ETN
אל דאג
הטראק החדש של פרי חייייהההה
Perry O'neil - Myst
מעניין אם יגאל שומע תתוכנית עכשיו
אנלא יתפלא אם הוא שומע תתוכנית ופשוט לא נכנס לפורום בשביל שלא יפריע לו בחגיגה :D |
|
|
| markfeldman |
| quote: | הטראק החדש של פרי חייייהההה
Perry O'neil - Myst |
טראק מעניין מאוד. |
|
|
| Shahar |
היה עוד טראק שאהבתי והבנתי שיגאל ואתה יודעים עליו מזמן
Nova vs Soldout - Maybe Tomorrow
ווקאל סוףףף...!
וגם לדעתי דומה ל
Summer Calling (Airwave Club Mix) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | היה עוד טראק שאהבתי והבנתי שיגאל ואתה יודעים עליו מזמן
Nova vs Soldout - Maybe Tomorrow
|
.בהחלט
AIRWAVE
ניגן את זה עוד בגלובל הקודם. |
|
|
| Glenn-Holmes |
אין עוד גלובל...
הרדיו הדפוק הזה שהיה ידוע בלוגו שלו כ
93.1 south florida's pure dance channel
עשה החל משלשום טראנספורמציה לרוק
ואין יותר גלובל
מזכיר לכם משהו?!
אוףףףף!!!
נמאס כבר!!
בשבועות הקרובים הגלובל בחופש שבמהלכו ייבדקו כיוונים חדשים
בנתיים אי טי אן תשדר בימי שני בבוקר את הסטים האורחים שהוקלטו מבעוד מאוד לתוכניות הבאות... אבל כנראה לא תהיה השעה-שעתיים של מרקוס...
צריך לעקוב ולראות מה יהיה....
מארק עכשיו יש מה לשאול גם את מרקוס |
|
|
| Shahar |
איזה מוזר
עד לפני יומיים היה רשום באתר ואפילו בתוכנית הוא אמר שהאורחים בתוכנית הבאה יהיו לאנג' מאט דארי ואינטרסטייט
מה נסגר עם כל הרדיואים שהם מורידים תתוכנית הטובות??
אולי מרקוס יתן סטים זמניים ב
ETN.. |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
מעניין אם יגאל שומע תתוכנית עכשיו
אנלא יתפלא אם הוא שומע תתוכנית ופשוט לא נכנס לפורום בשביל שלא יפריע לו בחגיגה :D |
יגאל מאזין ומשפשף, יותר נכון אני משפשף...
:haha:
....
טוב זהו, זה היה מהיר, אני חוזר הביתה
:haha: |
|
|
|
|