return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
HeeeHooo T-shirts? (pg. 2)
View this Thread in Original format
TimeportE
Hoe duur zou het zijn om zelf een t-shirt te laten drukken met zon opdruk.. als ze niet te vinden zijn, is dat dan misschien wel de oplossing : zelf laten drukken en dan een aantal extra leuke uitspraken erop zetten :):)
The Groove
Afgelopen zaterdag tijdens de set van Scott Bond op TMF (van Trance Energy) zag je ook zo'n kerel met dat t-shirt :P
Eye-Riz
Mmm, op de een of andere manier heb ik de mazzel dat ik nog nooit op een feest heb rondgelopen waar ze HEEHOO-den. Dat lijkt me nou echt zoiets wat in zo'n skihut-tent gebeurd.

Over t-shirts: kleine moeite om even een drukker te bellen en om info te vragen. Vaak betaal je eenmalig voor de zeefkosten, en per tshirt een vaste prijs. de opdruk is vaak zo duur nog niet.

wij waren voor onze Nexus shirts zo rond de 20 gulden per shirt kwijt: 12,50 opdruk, shirt tussen de 7,5 en 10 piek in. MAAR: goedkoop is vaak duurkoop. Ik was dan ook blij dat we geen scheepslading shirtjes hebben laten drukken, want het was best lordig gedaan...
Flipper01

In deze thread staat de post van degene die de shirts heeft gemaakt:
http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=3

Degene die je op TE zag rondlopen met 't shirt is waarschijnlijk HenkyDoodle of een van z'n vrienden..

..Klik hier om HenyDoodle een PM te sturen..

Waarschijnlijk kan hij je wel vertellen hoe en waar hij de shirts heeft laten maken
kolkiewolkie
Conclusie: massaal die afbeelding hier van de site downloaden en ff zelf zon shirt maken

ga ik van het weekend es achteraan, doe ik dan ook nog es wat 'nuttigs'

greetz kolkiewolkie
Dj Alpha
toch leuk t-shirt voor op sensation :D
Ding Chavez
Op dance Valley afgelopen zomer liep een groep rond emt op de voorkant: Heeeeeeee Hooooooo en op de achterkant: HELL NO.
Die vonnik op zich ook wel grappig :)

GreetZ, DC
Ruben_Dubbink
Doe je best KolkieWolkie! Ik hoor wel hoor wel hoe het met de 'ontwikkeling' van het T-Shirt gaat!

Maar zekers weten: een tof T-Shirt!
The Groove
Als je naar Sensation gaat vraag je er om!
mido
Ik ken geen HEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOO meer horen! En lezen ook niet!

Dus laat voor mij die T-shirts maar thuis! =)

Dr Mystical
quote:
Originally posted by Gekhous
er is nix erger dan hee-hoo!!!! ik heb daar echt zon ing grafhekel aan, en al helemaal op feesten, gaan van die irritante pietjes hee-hoo roepen, RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, daar gaan mn handen ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO van jeuken!!!!

STERF HEE-HOO-ers, STERF

Precies goed onder worden gebracht :D

Ik had ergens zo'n site waar je T-Shirts kon "maken" en kan laten drukken, ff opgraven.
Opti
Ik probeerde afgelopen zaterdag te Hee Hoo-en, maar helaas deed niemand mee. Het lijkt te zijn uitgestorven:eek:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement