|
u2 !
|
View this Thread in Original format
| TranceSeeker |
Heb kaarten kunnen bemachtigen bij onze noorderburen!
Dat wordt een feestje op 15/7 daar in de Amsterdam Arena!
hophophopaa
Nog iemand die naar U2 vertigo tour gaat? |
|
|
| Xilver |
| Yepz, heb twee kaartjes voor het concert in Nice. Ik ga proberen er nog voor Barcelona vast te krijgen ook, denk ik. Hoewel, dat is twee dagen na het concert in Nice, zal nogal veel vliegtuig worden dan denk'k. |
|
|
| Freezel |
| Hopelijk zijn er kaarten voor Amsterdam gehaald, heb nog geen bericht gehoord. Anders via andere manier proberen :D |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Xilver
Yepz, heb twee kaartjes voor het concert in Nice. Ik ga proberen er nog voor Barcelona vast te krijgen ook, denk ik. Hoewel, dat is twee dagen na het concert in Nice, zal nogal veel vliegtuig worden dan denk'k. |
now there's a diehard fan =) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
now there's a diehard fan =) |
Met een goedgevulde bankrekening...:p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Met een goedgevulde bankrekening...:p |
Da slaagt tegen ze :) |
|
|
| Pheatus |
| ^ HAD een gevulde rekening waarschijnlijk... :toothless |
|
|
| dj Zevan |
| ik heb kaarten voor in Brussel vastgekregen |
|
|
| Tiger777 |
| Ik was beter ook in de fnac gaan aanschuiven en 10 tiketten gaan kopen... Om ze dan tegen een woekerwinst te verkopen... Maar ja, ik was niet op de hoogte :confused: |
|
|
| Eagle` |
.......... ? ik volg ni tbh
+1 |
|
|
|
|