|
nerd met mixer (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
3 maanden loon uitbetaald (omdat die hoeren mij wegens organisatorische fouten nie konde betalen)... was van die edah losers.. |
Hee dat ken ik, had ik vakantiewerk gedaan, kreeg ik alles pas gestort in oktober de leiers :whip: :whip: :whip:
| quote: | Originally posted by mido
Ja wat moet ik hier op zeggen.
Nou dat is het volgende en dat is dat je mixers heb en mengpanelen.
En als hij een mixer heeft van 5000 piek dan is die nog niet eens zo duur.
Want als je nagaat dat je voor een Mackie 24 kanaals al bijna 3500 piek neer mag leggen. En dat de digitale mixers van Mackie beginnen bij zo'n 10.000 gulden.
Ik denk dat er nu een beetje te snel een oordeel wordt getrokken. Maar goed wie ben ik! :P |
Ja maar die panelen zijn toch wel ergens anders voor bedoeld :)
ik zelf zal er ooit wel eentje moeten aanschaffen.. |
|
|
| TimeportE |
| Lijkt me eerder dat die gast een 2de hands mixer heeft gekocht van een van zijn zo-genaamde-vrienden met de garantie dat het de beste mixer is die nu in de winkel te vinden zijn en dat je em niet goedkoper kan krijgen.. tja en dan zit ie nu met een 2de hands afgekaaid 3 kanaals mixertje waarvan hij zelf niet weet wat hij er mee zou moeten doen.. lol :D:D |
|
|
| mido |
Dus nu werd het echt bedoeld in het kader van het draaien.
Ok dan ben ik het met jullie allemaal wel eens! :P
En ik heb om muziek te maken nu een Behringer 16 kanaals maar dat is een bout apparaat, ik zal ook zeer spoedig over willen gaan naar een Mackie 32 spoors mixer. Maar goed zoals ik al zei die zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel duur! :P
Dus nog even sparen doen! LoL |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by mido
Dus nog even sparen doen! LoL |
Ja Stakker en dat lukt niet he, als je minstens 4 x per maand geflitst wordt. :p |
|
|
| mido |
Heb je hem weer!
Daar kom ik toch ook nooit vanaf!
Beetje jammer weer! |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Maarja de ta'ers denken wel slecht over "mensen met roze blousjes"
bellie ookal.. k zal een mooie voor je kopen jonge..
|
ik heb zelf een paars/roze overhemd, maar die had ik al "voor de rage", en ik heb op zich nix tegen de overhempjes zelf, maar meer tegen de meeste (Henkie is op hier natuurlijk, altijd rekening mee houden ;)) gasten die ze dragen, met hun spijkerjasje kraagje omhoog, broekspijpies opgerolt zodat je hun spillebeentjes ken zien, en rondlopen zo van: ik ben het mannetje
STERF!!!!! STERF STERF STERF, EN NEEM JE HEE-HOO MET JE MEE DAMNIT!!!! :) |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by mido
Dus nu werd het echt bedoeld in het kader van het draaien.
Ok dan ben ik het met jullie allemaal wel eens! :P
|
dees was ik ff vergeten in mn andere post te plakken, en editen is me te veel werk op het moment, dus zo maar ff :)
je heb het begin van de post niet goed gelezen Mido, hij kocht een MD speler om erop aan te sluiten, wat voor mij betekend dattie MDs en CDs gebruikt, wat bij mij niet onder de noemer draaien valt :)
zag trouwens dat jullie (Mido en Remy) uit Haarlem komen... wat zijn beetje relaxte plekken om te stappen?? voor de wat hardere muziekliefhebber :) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Gekhous
zag trouwens dat jullie (Mido en Remy) uit Haarlem komen... wat zijn beetje relaxte plekken om te stappen?? voor de wat hardere muziekliefhebber :) |
Ik vind Haarlem echt een kutplaats om te stappen alleen als ik echt niks anders te doen heb ga ik wel is naar Murphy's op vrijdag een biertje halen, daar komen wel is geile wijven. :D Maar ik hoorde laatst dat er wel vaak in Pandora's Box op vrijdag hard gedraaid wil worden. En er is eens in de maand een Hardhousefeest in de waarderpolder "Oxygene". Zelf ben ik daar nog niet geweest omdat ik steeds iets anders had, maar dat schijnt ook wel vet te zijn. Het is in iedergeval wel iedere maand uitverkocht. Als ik is tijd heb ga ik daar zeker een keertje heen. :) |
|
|
| Henkie_henk |
Potverdomme gekhous beschreef je mij nou net ff perfect!
k heb nog wel mee vrienden die er zo bijliepen.. wil je ze eens ontmoeten stuk voor stuk lache gasten.. de "ow jij valt en dat vind ik wel grappig leedvermaak humor" .. vaak hard en cynisch.. yes my type o guys..
maarja zo liep ik er dus bij met nadruk op liep.. want roze en s hit ken echt niet meer.. en geloof mij je vriest half dood als je nu nog je broekies op gaat rollen.. (Of je 3 kwart broekjes aandoet) Nou ja als je er 3 aandoet moet t k unne.. (strak plan!)
/me gaat zich omkleejje en doet ze vest uit.. pakt wat broeken |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Gekhous
dees was ik ff vergeten in mn andere post te plakken, en editen is me te veel werk op het moment, dus zo maar ff :)
je heb het begin van de post niet goed gelezen Mido, hij kocht een MD speler om erop aan te sluiten, wat voor mij betekend dattie MDs en CDs gebruikt, wat bij mij niet onder de noemer draaien valt :)
zag trouwens dat jullie (Mido en Remy) uit Haarlem komen... wat zijn beetje relaxte plekken om te stappen?? voor de wat hardere muziekliefhebber :) |
Nah het maakt mij ook niet uit ook. Alleen super triest dat hij loopt te gooien met alle bedragen. Daar heb ik wel een tievus hekel aan! BaH BaH. Maar goed.
En wat Remy uit Haarlem betrefd. We komen niet alleen uit de buurt van Haarlem we wonen ook nog eens onder 1 dak (ken ik ook nix an doen) whehehe
Keej dan ff verders met mijn werk! Anders word ik zo weer gespanked! :P |
|
|
| Little Theseus |
Nooit gedacht van Henk dat ie zelf zou toegeven dat ie een nerd was.....
Anyways, het ging over mengpanelen, en omdat ik geen zin heb om voor mijn vraag speciaal een nieuwe thread te openen doe ik het zo:
Ik kan aan nieuwe technics platenspelers 1200 MkII komen voor 1199,- . Is dat een redelijke prijs? Ik heb zelf namelijk geen idee eigenlijk. |
|
|
| Eye-Riz |
| Ja hoor, DOEN! (als je de poen hebt tenminste, hihi) In Nederland kosten ze gauw tussen de 1400 en 1700 piek in... |
|
|
|
|