|
Eng vs NL - Wed Feb 9th 2005 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| boulahrouz oowned :o |
|
|
| Remy D |
| echt wel, hij heeft zich bewezen als vaste waarde voor dit elftal!! Alles ging zo relaxed en cooltjes bij hem.. Voor mij was hij de beste van het veld.. :tongue2 |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by HBtje
Duitsland - Argentinië tussen stand 2:1
:D:D |
Maar eindstand 2-2! :D :p |
|
|
| sykadelik |
| Well that was e, had any of our midfielders/strikers been playing in position it may have been more interesting. |
|
|
| Remy D |
England SUCKS bigtime hahaha
With ROBBEN en VAN THE MAN it would be 0-8 |
|
|
| Ian^ |
| quote: | Originally posted by Remy D
England SUCKS bigtime hahaha
With ROBBEN en VAN THE MAN it would be 0-8 |
not if we had Woodgate, Terry, Ferdinand, Upson, Campbell, Bridge fit :p
I think on the whole tho the game was pointless, and I don't see that it's done much good to too many people |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Ian^
I think on the whole tho the game was pointless, and I don't see that it's done much good to too many people |
I think you're wrong about that point.
This game was all about the defence of the dutch team.
We know what we can with our offence. Van Nistelrooy, Robben. ect. |
|
|
| DickieThijssen |
| Boulahrouz is the uberbeast! |
|
|
| Magicbas |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
boulahrouz oowned :o |
Helemaal mee eens! Vond hem echt sterk verdedigen en het lijkt dat hij wel tegen wat druk kan. Volgens mij niet het type dat bij belangrijke wedstrijden in paniek raakt. Denk dat ie veel potentie heeft om een perfecte opvolger van stam te worden :)
Het eerste kwartiertje vond ik aantrekkelijk en de laatste 10 minuten waren ook wel om aan te zien, maar voor de rest echt een saaie wedstrijd :whip:
Maarja, ben wel overtuigd dat "we" met Van Basten een heel eind kunnen komen tijdens eindrones...ik krijg de kriebels al voor wk volgend jaar :crazy: |
|
|
| Remy D |
| ik ruk me al dagelijks af op het moment dat we in Munchen staan met die goude rakker, ik denk dat ik met dan echt doodzuip aan het bier. GODDELIJK!!!!!!! :tongue2 :crazy: :crazy: |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by Remy D
England SUCKS bigtime hahaha
With ROBBEN en VAN THE MAN it would be 0-8 |
true :)
ok, maybe 0-7 |
|
|
| BaRTeZ |
| wat een saaie pot zeg :mad: |
|
|
|
|