return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
גזענות במועדונים.. או מה אנחנו חושבים על ערבים (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אז בוא לא נכניס ערבים גם לקניונים
ובכלל נאסור עליהם ללכת ברחוב

תגיד לי משהו זה באמת מתוך פחד מפיגוע או שאתה פשוט שונא ערבים באשר הם?


לקניון מכניסים ערבים כי יש אמצעי מיגון יותר טובים מלמסיבה!

יש מסיבות שגם לא מכניסים אנשים שרואים אותם מקללים או רבים בחוץ
בקניון גם אם רואים כזה דבר חייבים להכניס
מה לעשות קניון זה לא מסיבה
קניון פתוח לכל מי שרק רוצה גם אם הוא נראה מחבל ..

במסיבה הסלקציה אחרת כי במסיבה יש מלא סיבות לאנשים לערבים
תלא יכול לדעת אם הערבי הזה בא לעשות פיגוע
או סתם בא לחפש איזה ישראלי לריב איתו בכוונה

חוץ מזה שדעת הקהל גם חשובה למועדון
ובעל המועדון יודע שישראלים לא ירצו ערבי במסיבה
היה כבר מאבטח ערבי בטיאלוי והיה על זה כתבה בעיתון והוא עף בדיוק בגלל שהוא ערבי
כי מה לעשות היו יותר מדי מקרים של שיתוף פעולה ופוחדים
אז דעת הקהל משפיעה על הסלקציה!
ובגלל שרוב האנשים שהיו ביום שישי לא היו רוצים לראות ערבי ביניהם
אז לא מכניסים נקודה
לטיאלוי אין אמצעים לבדוק אם הוא בא להתאבד או לא
ובטיאלוי בניגוד לקניון עומדים עשרות בכניסה ואי אפשר לקחת תסיכון שיבוא מחבל ויתפוצץ אפילו בכניסה בניגוד לקניון שאין התקהלות בכניסה.
Rownin
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes

דיי זה רק האנשים שאני מכיר
להגיד לך תאמת?
ההחזרת כסף זה היה נראה כמו שמועה שאף אחד לא סבל ממנה
אהה כן חוץ מאותו בחור

ומה אתה עובד עליו עם ההגבלה של מעל 24?
שתנו יודעים שבנקסט זה כבר מזמן אפילו לא 23


ואללה ששמועה זה לא
למה גם אני וחבר שלי לא נכנסנו למרות כל הניסיונות והדברים שניסינו
ואחרי איזה שעה של עצבים ותסכול קיבלנו תכסף שגם זה עבר בעוגמת נפש ויחס חרא של סלקטור שקיבל עבודה לפני יום ומרגיש בשמיים

ובגלל זה גם שאלתי מראש אם יש מצב להיכנס למה תיארתי לעצמי שזה מה שיהיה
taltul
quote:
Originally posted by Rownin
ואללה ששמועה זה לא
למה גם אני וחבר שלי לא נכנסנו למרות כל הניסיונות והדברים שניסינו
ואחרי איזה שעה של עצבים ותסכול קיבלנו תכסף שגם זה עבר בעוגמת נפש ויחס חרא של סלקטור שקיבל עבודה לפני יום ומרגיש בשמיים

ובגלל זה גם שאלתי מראש אם יש מצב להיכנס למה תיארתי לעצמי שזה מה שיהיה

תודה שהגבת...

הנה בבקשה עוד דוגמא טובה!!!


אילן אתה מעמיד פנים או מה - מה זה השאלה טפשית הזאת??? ברור שהכל מפחד... אתה יכול לקרוא לאנשים שגרים במרכז פחדנים אבל זה מה יש... אני גם לא יודע מה הייתי עושה במקום המארגנים של האירוע... אחרי כל הפיגועים וכל החרא הזה אנשים מתחילים לפחד - וזה טבעי כי הם לומדים ממה שקורה מסביבם....

אם ברמלה אתה רגיל לראות / להיפגש או כל צורה אחרת של תקשורת עם הערבים אז שיהיה לך לבריאות אני אישית לא רואה אותם בכלל אני לא רגיל אליהם ושאבלה איתם במועדונים גם זה חדש לי כי פשוט אין את זה במרכז הארץ לפחות ברוב המקומות שאני מכיר.... אם תסע צפונה ותכנס לאולטרסאונד אתה תוכל לראות הרבה ערבים שמה ואנשים רגילים לזה שם כי שם זה צפון ופה זה מרכז ופה המנטליות היא שונה קצת...

הפואנטה היא שאני לא מבין למה אתה פותח את הפה לפני שאתה בודק בכלל...
או שחיידק התקליטים נכנס בך שוב???

ואל תמציא לך דברים מן האוויר שאני שונא ערבים או שאני גזען...

.בכל מקרה התשובה לשאלה שלך היא: פחד מפיגועים
זה הכל... והרבה אנשים יבינו את זה... כי הם באמת פוחדים... אם אתה כזה אמיץ וכל אירועי האיניטפדה לא השפיעו עלייך או שחברים הכי טובים שלך הם ערבים ולכן אתה כל כך קרוב אליהם ולא מרגיש שום חשש אז תהיה בריא...רק
?אל תפתח את הפה שלך סתם...טוב

יום טוב...יותר נכון לילה
Shahar
מסכים עם טלטול נו
יגאל זה לא אישי אבל אתה חייב להבין!!
קהל ישראלי במצב של היום לא ירצה לראות ערבי מתערבב בתוכו
יכול להיות הבנאדם הכי נחמד שיש ובנאדם שרוצה שלום ורוצה שהכל יהיה טוב!
אתה בחיים לא תוכל לדעת אם הוא כזה או אם הוא בא במטרה אחרת!
לערבי יש יותר אינטרס לריב עם ישראלי מאשר לישראלי שאתה קורא לו ערס שבא למסיבה להנות ובמקרה רב עם מישו וישר אתה היית אומר שהוא רב איתו כי הוא בא מראש למסיבה בשביל לריב....תאמין לי שיותר סיכוי שאותו ערבי יריב מאשר הבנאדם ההוא שאתה חושב שבא למסיבה מראש בשביל לריב!

ושוב
היום אתה חכם לדבר ולהגיד שצריך להכניס את כולם
אחרי שחס וחלילה יהיה פיגוע אני רוצה לראות אם תהיה כזה חכם!
לסלקטורים אין אמצעים \ כח \ זמן \ זין להתחיל לבדוק אם כל ערבי שהם מכניסים הוא מסוכן או לא!
והם יודעים שישר התגובה של הקהל הישראלי תהיה נגד!
אז למה להכניס ולסכן 1000 איש?!
הערבים הביאו על עצמם את המצב הזה כמו שהישראלים הביאו על עצמם את השינאה באיה נאפה ובעוד מקומות.

תגיד תודה שהסלקטור שעומד בחוץ ומוגן (אם בפנים יהיה פיגוע) שומר עלייך ולא זורק זין ומכניס תערבי ונותן לגורל שלך לקבוע אם תחיה או לא.
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
אילן הרסת אותי עם הפוסט באתר של ארמין:)
הזכרת לי לרגע ת'שיר סטאן חחחחחח
ומה היציאה עם החתימה שלך שם? איזה מעליב!!!!!!!!!!

טוב עכשיו ברצינות:
תגידו מה הפאקינג שטויות האלה? אתם לא מתביישים?
היה איזה שלב שפשוט עצרתי כי לא יכלתי להמשיך לקרוא זה פשוט מזעזע שאתם חושבים ככה!
אני חיייבת להסכים עם אילן, לא כל ערבי הוא מחבל
וזה שלא הכניסו אותם למסיבה כי הם ערבים
זו גזענות לשמה!
(אני עוצרת שניה להעיר פה משהו: ח'ברה לידיעתכם
הבדיקות שעורכים בכניסה למועדונים זה לא מטעמים בטחוניים כמו שזה מטעמים כלכליים ופליליים!
הם מחפשים סמים/אלכוהול ונשק ואתם בטח מבינים ת'סיבות)
זה פשוט גועל נפש שלא הכניסו אותם למסיבה! הם הגיעו
מירושלים פור גוד סייק! יכלו לבדוק שאין עליהם נשק
ולהכניס אותם כמו שהכניסו את כולם
אני אישית הייתי מעדיפה שיקפידו יותר בסלקציה של הישראלים דווקא
ערבים ממש לא מפחידים אותי כמו אנשים מסויימים בקהל של נקסט...
כמו שאילן אמר אם ככה אז צריך למנוע מהם להכנס גם לקניונים/ אוטובוסים
ובכלל למנוע מהם לבוא במגע עם ישראלים... או שאולי נזרוק אותם לים וזהו?
עצוב לי לחשוב שהדור הצעיר חושב ככה...
בדרך הזו בחיים לא יהיה שלום ודו קיום, ח'ברה
Free your ing minds!
הם לא שונים מאיתנו ! הם בדיוק כמוני וכמוכם!!!!...


סיסי אני מת עליך אבל את כותבת שטויות רצח יותר ממני!!

קודם כל
כתבתי שהבדיקות זה בדיקות לחיפוש סכינים אגרופנים וכו!!! ולא לחיפוש חומר נפץ כי אין למועדון תאמצעים האלה!!!

עכשיו
קניון זה דבר אחד!! ומועדון זה דבר אחר!!
מועדון שרואה בנאדם הולך מכות בחוץ לא יכניס אותו למסיבה!
אבל שומר בקניון כן יכניס אותו לקניון
מועדון שרואה בנאדם מקלל ועושה בלאגן לא יכניס אותו
אבל השומר בקניון כן
ככה שדיי להשוות את זה לקניון ולאוטובוס ותקראי תפוסטים שלי לפני שאת מגיבה
!

השומר במועדון לא יכול לדעת שאין על הערבי ההוא חומר נפץ!
עובדה שגם בפיגוע ההוא שהיה לא הצליחו לעלות על זה
וזה עוד היה במתקן צבאי או משו ששם האבטחה יותר גבוהה מהטיאלוי
ושנינו יודעים שאף אחד לא ירצה קהל ערבי
כי מה לעשות במצב של היום זה מפחיד כן!!

ואת מדברת על גזענות?
מה גם לך יש בעיה עם מרוקאים\תמנים?
תכלס לא ראיתי במסיבות בנקסט מישו שעושה בעיות
אז מה קשור עכשיו הקהל הישראלי של נקסט
תאמיני לי לערבי יש יותר אינטרס לריב מאשר לישראלי

טוב שלא הכניסו אותו נקודה

ונראה אותך אומרת שיגאל צודק אחרי שיהיה עוד פיגוע במועדון..

אה ושיגיד תודה שלא ראו אותו בדרך כמה מגבניקים
yaman
quote:
Originally posted by Shahar
סיסי אני מת עליך אבל את כותבת שטויות רצח יותר ממני!!

קודם כל
כתבתי שהבדיקות זה בדיקות לחיפוש סכינים אגרופנים וכו!!! ולא לחיפוש חומר נפץ כי אין למועדון תאמצעים האלה!!!

עכשיו
קניון זה דבר אחד!! ומועדון זה דבר אחר!!
מועדון שרואה בנאדם הולך מכות בחוץ לא יכניס אותו למסיבה!
אבל שומר בקניון כן יכניס אותו לקניון
מועדון שרואה בנאדם מקלל ועושה בלאגן לא יכניס אותו
אבל השומר בקניון כן
ככה שדיי להשוות את זה לקניון ולאוטובוס ותקראי תפוסטים שלי לפני שאת מגיבה
!

השומר במועדון לא יכול לדעת שאין על הערבי ההוא חומר נפץ!
עובדה שגם בפיגוע ההוא שהיה לא הצליחו לעלות על זה
וזה עוד היה במתקן צבאי או משו ששם האבטחה יותר גבוהה מהטיאלוי
ושנינו יודעים שאף אחד לא ירצה קהל ערבי
כי מה לעשות במצב של היום זה מפחיד כן!!

ואת מדברת על גזענות?
מה גם לך יש בעיה עם מרוקאים\תמנים?
תכלס לא ראיתי במסיבות בנקסט מישו שעושה בעיות
אז מה קשור עכשיו הקהל הישראלי של נקסט
תאמיני לי לערבי יש יותר אינטרס לריב מאשר לישראלי

טוב שלא הכניסו אותו נקודה

ונראה אותך אומרת שיגאל צודק אחרי שיהיה עוד פיגוע במועדון..

אה ושיגיד תודה שלא ראו אותו בדרך כמה מגבניקים


צודק

גם אם היו מכניסים אותו זה היה פוגע בקהל

אדם שבא להונות לא יירצה לראות ערבי בן זונה שבן דוד שלו פוצץ אוטובוס

זה פשוט יוריד את הערך של המקום

אותו דבר גם בקניונים שימו לב יש כול כך הרבה ערבים שזה מגעילללללללללל
princess cc
quote:
Originally posted by yaman
צודק

גם אם היו מכניסים אותו זה היה פוגע בקהל

אדם שבא להונות לא יירצה לראות ערבי בן זונה שבן דוד שלו פוצץ אוטובוס

זה פשוט יוריד את הערך של המקום

אותו דבר גם בקניונים שימו לב יש כול כך הרבה ערבים שזה מגעילללללללללל


I REST MY CASE!!!!!!!!!!!:whip:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by yaman
צודק

גם אם היו מכניסים אותו זה היה פוגע בקהל

אדם שבא להונות לא יירצה לראות ערבי בן זונה שבן דוד שלו פוצץ אוטובוס

זה פשוט יוריד את הערך של המקום

אותו דבר גם בקניונים שימו לב יש כול כך הרבה ערבים שזה מגעילללללללללל


אתה יודע מה?
יהודי שבא להנות לא ירצה לראות איזה יהודי אחר בן זונה יותר מהערבי שלפחות יש לו סיבה למשהוא עושה (ולא שאי פעם אני יצדיק את זה אבל רק לשם הדוגמה) שהדוד שלו או האח של הדוד שלו או קרוב משפחה שלו הוא אנס סדרתי
או רוצח
או סתם סבא שאוהב לשחק לבת שלו בחור הקטן בין הרגליים

מטומטם

"ערבי בן זונה"

אתה מתבטא נורא יפה אתה יודע?

ושחר?

אין לי ספק עכשיו שמשצריך לעלות לשלטון בישראל זה אביגדור ליברמן
כי עם אנשים כמוך וכמו כל השאר אין פה סיכוי לראות שלום אז חבל על הזמן שאנחנו מבזבזים בנסיונות האלה
Meltdown
קראתי את כל מה שנכתב כאן, ויש לי כמה דברים לומר על כל מה שנכתב:
א. הסלקציה בנקסט היא סלקציה רעה במיוחד בזמן האחרון.
ב. אני מעדיף שיכנסו ילדים בגילאים של שחר, צ'וק, מוש וכל היתר, מאשר הערסים שהם פחות או יותר בגילי, שמחפשים את הסטוץ המזדמן בשירותים, או את המכות, למרות שכמובן לא כולם כאלה.
ג. לגבי האי הכנסה של הערבי למסיבה, מה שיש לי לומר על כך, זה שזאת הייתה החלטה של המאבטחים ביחד עם אנשי נקסט, ואין לנו מה לעשות בנידון, בלי קשר להאם מדובר באי הכנסה על רקע גזעני או לא.
ודבר אחרון, סטיתם לגמרי, אבל לגמרי מהנושא המקורי של הת'רד, לא ברור לי איך מתגובות על המסיבה, בין אם תגובות טובות או שליליות, הת'רד הזה התגלגל לדיון על גזענות.
בכל הקשור לכך שיש אנשים שמפחדים מערבים בארץ, הדבר הזה הוא ידוע לכולם, ואני בהחלט מבין את הפחד של טלטול, לאור כך שיצא לי להכיר מספר אנשים, אשר נפצעו או נהרגו בפיגועים שונים אשר חלקם שירתו איתי באותו בסיס, מה גם שכבר יצא לי להיות מספיק קרוב למקומות פיגוע, או לעבור ממה מעט זמן ליד מקומות שהתרחשו בהם פיגועים.
לסיכום - לאור המצב הפוליטי בארץ + הבלגנים שיש במועודנים כגון הרצח של השומר במועדון הלונה, אין סיבה לאופטימיות בשני המישורים, כך שלפחות נהנה מהמוזיקה של די ג'ייז מחו"ל, כל עוד הם מגיעים לכאן לארץ, כי אלו האומנים הזרים הכמעט יחידים שמגיעים לארץ, אומני המוזיקה האלקטרונית לסוגייה השונים.
Huge-A
שמישהו יסגור פה את הטופיק הזה
כי זה כבר הופך לפוליטיקה
איזה פורום מוזר אלוהים :conf:

DjChook
אתה רומז למשהו ?

אני לא אסגור את זה כי מתנהל פה דיון רציני שלא יהיה קל להעביר אותו
Glenn-Holmes
אייל בוא נזכיר שהרצח בלונה לא בוצע ע"י מחבל מתאבד

ולגבי השאר
אף אחד לא רוצה שיהיו פיגועים
אני מאמין בדרך השלום
רבים ממכם לא מאמינים בדרך הזו
אז כוס אמו
צו 8 לכולם
זה משאתם רוצים לא?
מלחמה

לחסל כל ערבי שעובר מול הפרצוף שלכם
ללקק דם של ערבים מהאספלט אחרי שרוצצתם להם תגולגולת עם אבן

אני הולך עד הצד הקיצוני ביותר
כדי שתבינו שהדבר הנכון ביותר הוא להיות מתון
ולשאוף לשלום
ונחשו מה?
יכול להיות שיש הזדמנות כזאת כעת

אם תמשיכו להתבטא כמו שאתם מתבטאים עכשיו (חלקכם לפחות) אין טעם לשלום הזה
ואני מצפה שחוץ מאלה שייכנסו בי כרגיל גם האנשים המתונים והרציונליים פה יגיבו
(כן חן סיסי מוש ומיכאל ואולי עוד אנשים שעוד לא שמענו את דבריהם)

אהה ותגובות מטומטמות כמו של מר יאמאן אני מצפה שיימחקו ע"י המוד לאלתר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement