|
חשד: מורה קיימה יחסי מין עם 2 תלמידים (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
לנו הייתה אחת בב"ש שהייתה מסתובבת עם
קופסאות סגריות ריקות דבוקות לחגורה והייתה עומדת בצומת
ומכוונת ת'תנועה תוך שהיא מדברת לקופסא כאילו זה מכשיר קשר:
אחת אחת לא עצר באדום...
והיה לנו עוד אחד שהיה מסתוסס ברחוב וצועק:
אני לא רצחתי את אמא של פלונטין ואנ'לא אשבר בחקירה:D |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by dan_yarok!!
ובקשר לקטעים מוזרים
כל יום אבל כל יום
אני רואה אנשים צועקים על האוויר
אתמול ראיתי מישהו הולך עם וודקה ברחוב עבר את הכביש וכל הזמן קילל ודיבר לעצמו חשבתי הוא מדבר האוזניה פתאום אני קולט שאין לו אוזניה חח
איזה מעפן והוא עלה על האוטובוס עם הוודקה חח
איזה מצחיק זה היה |
כן אבל שמע שיכורים לא חסר :)
גם לי יוצא לקלוט מלא מטומטמים שמדברים לעצמם....
עם פיגור שכלי ויש מקרים נוספים..
יום אחד אני הולך פתאום עובר איזה אחד עם מעיל וכובע שכיסה את הפנים שלו שמדבר לעצמו.. וחזר על המשפט הבא כמה פעמים:
"אני שוקל את החיים שלי"
בקול מצונן כזה..
:D
| quote: | Originally posted by princess cc
והיה לנו עוד אחד שהיה מסתוסס ברחוב וצועק:
אני לא רצחתי את אמא של פלונטין ואנ'לא אשבר בחקירה:D |
חחח חזק... |
|
|
| KrazyDJs |
בבצפר שלי יש מורה אחת שעשתה הגדלת חזה :wtf:
ואנשים מוזרים..
יש איזה אחד שהוא שכן של חבר שלי, גר כמה דקות ממני..
כמעט כל בוקר אני רואה אותו בתחנת אוטובוס
ויש לו פיצוץ [ פיצול ] אישיות..
לא נעים לצחוק על אנשים כאלו..
אבל איזה סיפורים ואיזה ריבים יש לו עם עצמו..שיהיה בריא..
פעם אחת הוא רב עם עצמו שהוא ניצח את עצמו בכדורסל, והוא אמר שהוא רימה ואנאערף...היה מצחיק :D |
|
|
| DjChook |
בונא שרוטים
בכל מקרה בקשר לשיכורים עמדתי פעם אחת בשישי בבוקר בצומת... שני תאילנדים חצו את המעבר חציה, ראיתי שאחד מהם שיכור... תוך כדי שהוא הלך הוא התחיל להקיא.. וזה נראה כאילו הוא לא שם לב.. ופשוט לא התייחס לזה והמשיך ללכת ... הזוי ביותר...
בקשר ליחסי מין עם קטינה, שעשו לי הכנה לפוליגרף במשרד הבטחון
אמרו לי שאחד השאלות תהיה האם שכבתי עם קטינה, אמרתי שכן.
והוא פשוט חייך :) |
|
|
| taltul |
:טוב אני כבר מזמן לא בתיכון לכן יש לי דבר אחד להוסיף פה
:wtf: Gunigogo! :wtf:
נ''ב: יאללה מי מעוניין להצטרף לברית?
"gunigogo alliance"! :crazy: |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by taltul
:טוב אני כבר מזמן לא בתיכון לכן יש לי דבר אחד להוסיף פה
:wtf: Gunigogo! :wtf:
נ''ב: יאללה מי מעוניין להצטרף לברית?
"gunigogo alliance"! :crazy: |
כככככככההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!
רגע, אתה יודע מאיפה המילה הזאת נכון?
:) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by YuVaL
כככככככההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!
רגע, אתה יודע מאיפה המילה הזאת נכון?
:) |
..."זהו ש"לא כל כך
WTF-שמע אבל זה חידוש מגניב ל :)
אז חשבתי יהיה נחמד לעשות ברית לכבוד הבאת המילה לשימוש בפורום... :rolleyes: ;) |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by taltul
..."זהו ש"לא כל כך
WTF-שמע אבל זה חידוש מגניב ל :)
אז חשבתי יהיה נחמד לעשות ברית לכבוד הבאת המילה לשימוש בפורום... :rolleyes: ;) |
אז כדאי שתוריד את המופעה סטאנדאפ של אדי מרפי משנות ה80
קוראים לו
Delirious
אחד הדברים היותר מצחיקים שראיתי בחיים שלי...
=) |
|
|
| eXeTik |
חסל דיבורים- למי יש תמונוה של המורה?
לפחות נראה אם לתלמידים יש טעם... :) |
|
|
| Huge-A |
חחחחחחחחחחחחחחחח טרד קורע .
יש לנו גם כמה אנשים סרוטים קשות בעיר...
אבל איך אומרים במרוקאית
"חשומה לא יפה" :D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר תפסיק לעשן |
| quote: | Originally posted by YuVaL
מה
זה לא הגיוני
ילד בן 4 לא מספיק גבוהה וארוך כדי ללחוץ גם על הגז וגם לראות מה קורה בכביש וגם להעביר הילוכים???
אין מצבבבבב |
אני הכי רציני שישששש!!!!!!
זה היה באודטה או בעיתון אתמול!!
או בחדשות בוקר!!
וזה בדוק גיר אוטומט כולה מעבירים לדרייב זה לא סרט
| quote: | Originally posted by Rising
על הילד בן 4 אין מצב...
ראיתי אבל ילד בן 13 נוסע בערך מגיל 8 באוטו של אבא שלו..
ורק בגיל 13 המשטרה עלתה עליו למה בקושי ראו אותו.. הוא גם התקין איזה משהו במושב של הנהג שתיהיה לו אפשרות..
ילד עצמאי לכל דבר. |
אז אולי הוא היה בן 6 והם לא דייקו נו אבל הוא בטוח היה קטן !!! ואף אחד פה לא היה עושה מה שהוא עשה :D
וזה לא היה בארץ אז לך תדע
שמישו יחפש בוואינט בטוח כתבו על זה |
|
|
| Meltdown |
| כנראה, ששחר הוא הצופה היחידי בתוכנית של אודטה! |
|
|
|
|