return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Hur ser svenska TraNce scenen ut???
View this Thread in Original format
robstar
Och då menar ja med Artister.

För att de ska växa i sverige, så tror jag de skulle va lättast om nån svensk artist/producent slog igenom, eller?


Hur många traNcE producenter har vi i sverige??
Ravesquad
quote:
Originally posted by robstar
Och då menar ja med Artister.

För att de ska växa i sverige, så tror jag de skulle va lättast om nån svensk artist/producent slog igenom, eller?


Hur många traNcE producenter har vi i sverige??


finns en tråd om det:

"finns det egentligen några svenska tranceartister?"
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=19229
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement