|
Plastic Boy - Twixt (Icone Remix)
|
View this Thread in Original format
| Icone |
Hey allemaal!
M'n remix van 'Twixt' is eindelijk af, ge kunt hem hier downloaden:
Plastic Boy - Twixt (Icone Remix)
Deze tweede versie is de finale versie, dus als ge deze remix hebt afgehaald voor 10/02, gelieve hem te updaten ;)
Groetjes,
Wim |
|
|
| Xilver |
Echt vet qua productie.
Maar echt veel is er toch niet veranderd tegenover de originele versie, of vergis ik mij? |
|
|
| Freezel |
| Echt goede remix :) Vast geen bezwaar tegen als ik het zo nu en dan draai in mijn show op ETN? ;) |
|
|
| djcresto |
ik niet chris ;)
vette remix Wim!! :eyes: :eyes: |
|
|
| Icone |
Thx mensen!
Xilver: Zoals ik bij het previewke al had gezegd, heb ik de originele melodiën ni echt willen aanpassen omdat ik ze zelf - als fan van het origineel - echt zo goed vond... Maar het brengt zo bij mij al veel herinneringen trug, dus hopelijk vindt gij dat ook ni zo erg :)
Freezel: draai gerust (waarvoor bedankt!), ikzelf heb er helemaal geen bezwaar tegen.
Greetz ;)
Wim |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Icone
Xilver: Zoals ik bij het previewke al had gezegd, heb ik de originele melodiën ni echt willen aanpassen omdat ik ze zelf - als fan van het origineel - echt zo goed vond... Maar het brengt zo bij mij al veel herinneringen trug, dus hopelijk vindt gij dat ook ni zo erg :)
|
Absoluut niet :) As said, ik vind het echt super |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by Xilver
Absoluut niet :) As said, ik vind het echt super |
Hehe, mercikes ;) |
|
|
| TOR |
heerlijke intro met goeie effecten. doet me hier en daar aan Mike zelf denken.. de melodie tijdens intro is wel niet helemaal mijn ding. allez, de melodie zelf is goed, maar de synth die je ervoor gebruikt hebt lijkt me niet zo geschikt. maar da's gewoon smaak.
de rest is zalig.. sterke melodie, goeie sounds. good job  |
|
|
|
|