return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
קניית מיקסר
View this Thread in Original format
yonih
אני רוצה לקנות מיקסר מהחנות טאוור רקורד'ס ואני לא יודע
אם זה שווה את המחיר.

הוא עולה 1120 ש"ח ואני מתלבט אם לקנות או לא .
ואם לא אז בבקשה בציעו איזה חברה ודגם וגם מאיזה חנויות.

גם רציתי לשאול מי כבר ראה את הקליפ של ארמן ואיך הוא כי
יקח לי הרבה זמן להוריד אותו עם מודם 56.[IMG]C:\My Documents\dj pics_files\mixer 1120[/IMG]
Dj Black
על איזה מיקסר אתה מדבר?
yonih
זהוא שאני רוצה לשים את התמונה אבל אני לא יודע איך
Dj Black
תגידו אתם רואים את התמונה של החתימה שלי?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Black
תגידו אתם רואים את התמונה של החתימה שלי?



לא אנחנו לא רואים
ויוני אחי אני לא חושב שלינק ל
C:\my documents
יעזור

:)
Dj Black
כנס ל
http://members.nana.co.il/planet/tomerta//djblack%2Ejpg
ןתגיד לי מה אתה רואה

:o
DJ-Energy
אני רואה מיקסר ופטיפון וכתוב
Dj Black
באיכות גרוע ביותר
Dj Black
עזוב את האיכות
למה זה לא מראה?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Black
עזוב את האיכות
למה זה לא מראה?


אתה יודע למה?!?!
תראה איזה לינק שמת
http://www.tranceaddict.com/forum/http://members.nana.co.il/planet/tomerta//djblack%2Ejpg

תחשוב קצת!!!
yonih
אז איך אני יכול לשים את התמונה?

Miss Proximus
what the ....... is this gibberish or what! :) (k) guys
Trancemania
מה את עושה כזה סיפור ממיקסר

מיקסר , כמו הרבה מאוד מכשירים חשמליים הולך לפי השיטה הבאה

מה שיותר יקר - יותר טוב - יותר איכותי

אם מציעים לך מיקסר ב 1130 שקל , בטוח שלא נותנים לך את המיקסר של האומן / TLV

השאלה היא מה אתה מתכוון לעשות איתו?
אני מניח שאתה מתחיל לתקלט , כך שתמיד מתחילים בקטן (זה לא חובה להתחיל בקטן.. אבל תלוי בתקציב שיש לך).

אם אתה מתכוון ללמוד לתקלט / לצבור ניסיון / לנגן פה ושם אין ספק שמיקסר כזה יספיק לך.

אני ממליץ לך לקחת מיקסר של ג'מיני דגם 626 / 525. הם בסדר גמור מבחינת איכות הצליל שההם מפיקים.. אבל זה לא פיוניר או וסטקס. הבעיה היא שאם אתה רוצה מיקסר עם אפקטים או סאמפלים או כאלה שאפשר להקליט קטע שלם בזכרון עולים פי 3-5 ממיקסר פשוט.

הקיצור אחי... אין סוף לדברים האלה. אני חולם בלילות שיש לי
Pioneer - DJM600 האפור האגדי שיש באומן.. מתישהו יהיה לי כשאחסוך מספיק ג'ובות לעניין. בינתיים סבבה לי עם הג'מיני.

אתר טוב לציוד תקלוט ושאר הירקות
http://www.123dj.com/a_mixers.html

-Trancemania
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement