| Trancemania |
מה את עושה כזה סיפור ממיקסר
מיקסר , כמו הרבה מאוד מכשירים חשמליים הולך לפי השיטה הבאה
מה שיותר יקר - יותר טוב - יותר איכותי
אם מציעים לך מיקסר ב 1130 שקל , בטוח שלא נותנים לך את המיקסר של האומן / TLV
השאלה היא מה אתה מתכוון לעשות איתו?
אני מניח שאתה מתחיל לתקלט , כך שתמיד מתחילים בקטן (זה לא חובה להתחיל בקטן.. אבל תלוי בתקציב שיש לך).
אם אתה מתכוון ללמוד לתקלט / לצבור ניסיון / לנגן פה ושם אין ספק שמיקסר כזה יספיק לך.
אני ממליץ לך לקחת מיקסר של ג'מיני דגם 626 / 525. הם בסדר גמור מבחינת איכות הצליל שההם מפיקים.. אבל זה לא פיוניר או וסטקס. הבעיה היא שאם אתה רוצה מיקסר עם אפקטים או סאמפלים או כאלה שאפשר להקליט קטע שלם בזכרון עולים פי 3-5 ממיקסר פשוט.
הקיצור אחי... אין סוף לדברים האלה. אני חולם בלילות שיש לי
Pioneer - DJM600 האפור האגדי שיש באומן.. מתישהו יהיה לי כשאחסוך מספיק ג'ובות לעניין. בינתיים סבבה לי עם הג'מיני.
אתר טוב לציוד תקלוט ושאר הירקות
http://www.123dj.com/a_mixers.html
-Trancemania |
|
|