|
Dj Tiësto krijgt wassen beeld
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
AMSTERDAM - Dj Tiësto krijgt een wassenbeeld in Madame Tussauds in Amsterdam. De discjockey poseerde donderdag voor fotografen en beeldhouwers van het museum.
Het beeld van de dj uit Breda, die al meerdere keren in binnen- en buitenland tot beste van de wereld is uitgeroepen, komt achter een draaitafel te staan. Bezoekers kunnen hier muziek mixen. Het is nog niet bekend wanneer het beeld wordt onthuld.
(www.telegraaf.nl) |
|
|
| robin |
| Ali b had al een wassen beeld :o |
|
|
| Tim81 |
| Precies! Als je bekijkt wie er allemaal in dat 'museum' staan is het eigenlijk belachelijk dat Tiesto er nu pas bij komt... Maarja, ik weet niet of Tijs wel tussen Jim en Jamai in wil staan :toothless |
|
|
| jp |
| Steek er in een lont in en je hebt een moooie kaars |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by jp
Steek er in een lont in en je hebt een moooie kaars |
Hoe zou dat ruiken? vannile? |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by jp
Bloemetjes Potpourri |
:stongue: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Bloemetjes Potpourri |
Je overtreft jezelf wel weer.....:D |
|
|
| jp |

Burn baby burn :disbelief |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by jp
Steek er in een lont in en je hebt een moooie kaars |
hahaha:conf:
| quote: | | Homepage: http://www.pvdplanet.net |
ahh dat verklaard he:stongue: |
|
|
| DJ Nickazz |
| Het werd tijd I say. Ik bedoel Ali B?!:eyespop: Dan moet Tiësto er toch wel zeker in staan. |
|
|
|
|