return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Dj Tiësto krijgt wassen beeld
View this Thread in Original format
MaGiK54
AMSTERDAM - Dj Tiësto krijgt een wassenbeeld in Madame Tussauds in Amsterdam. De discjockey poseerde donderdag voor fotografen en beeldhouwers van het museum.

Het beeld van de dj uit Breda, die al meerdere keren in binnen- en buitenland tot beste van de wereld is uitgeroepen, komt achter een draaitafel te staan. Bezoekers kunnen hier muziek mixen. Het is nog niet bekend wanneer het beeld wordt onthuld.
(www.telegraaf.nl)
robin
Ali b had al een wassen beeld :o
Tim81
Precies! Als je bekijkt wie er allemaal in dat 'museum' staan is het eigenlijk belachelijk dat Tiesto er nu pas bij komt... Maarja, ik weet niet of Tijs wel tussen Jim en Jamai in wil staan :toothless
jp
Steek er in een lont in en je hebt een moooie kaars
robin
quote:
Originally posted by jp
Steek er in een lont in en je hebt een moooie kaars


Hoe zou dat ruiken? vannile?
jp
Bloemetjes Potpourri
robin
quote:
Originally posted by jp
Bloemetjes Potpourri


:stongue:
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
Bloemetjes Potpourri


Je overtreft jezelf wel weer.....:D
jp


Burn baby burn :disbelief
eieregooie
ROFL

Dj_Day-V
quote:
Originally posted by jp
Steek er in een lont in en je hebt een moooie kaars


hahaha:conf:

quote:
Homepage: http://www.pvdplanet.net


ahh dat verklaard he:stongue:
DJ Nickazz
Het werd tijd I say. Ik bedoel Ali B?!:eyespop: Dan moet Tiësto er toch wel zeker in staan.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement