|
atem lo taamino !!! aaaahhhhhh ! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
חפש בעיתונים ואניטרנט, יש מלא
הצעות עבודה בחו"ל...
אחי הקטן השתחרר לא מזמן והוא טס עם חברה שלו באוגוסט
לארה"ב לעבוד בדוכנים בקניונים
מלא חברים שלנו עשו את זה אחרי הצבא:)
אני אומרת הכל בולשיט! לחו"ל נוסעים כדי לטייל ולא לעבוד!;) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | חפש בעיתונים ואניטרנט, יש מלא
הצעות עבודה בחו"ל...
אחי הקטן השתחרר לא מזמן והוא טס עם חברה שלו באוגוסט
לארה"ב לעבוד בדוכנים בקניונים
מלא חברים שלנו עשו את זה אחרי הצבא
אני אומרת הכל בולשיט! לחו"ל נוסעים כדי לטייל ולא לעבוד! |
הוא לא התכוון לסתם עבודות אלא לעבודות בתחום האהוב !
ועבודה בחו"ל זו לא מילה גסה ! זו התחלה חדשה ! |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by markfeldman
הוא לא התכוון לסתם עבודות אלא לעבודות בתחום האהוב !
ועבודה בחו"ל זו לא מילה גסה ! זו התחלה חדשה ! |
יה גנוב מורן לא עובד בתחום האהוב...
הוא טס לשם בקריסמס למכור בחנויות בלונדון
ומפה לשם התגלגל לאמסטרדם...
תתחילו לעקוב חברים! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | יה גנוב מורן לא עובד בתחום האהוב...
הוא טס לשם בקריסמס למכור בחנויות בלונדון
ומפה לשם התגלגל לאמסטרדם...
תתחילו לעקוב חברים! |
ואללה אז לא שמתי לב.
בכל אופן נראה לי שאילן התכוון לתחום האהוב ! |
|
|
| luckystrike |
anashim tov lirot she atem adain po mahzikim et afurom :)
ayom ani nifgash im proxy (TA from the furom) and another TA from sweden and we going to smoke somthing before the party!
TRANCE ENERGY !!!
i cant wait to see RANK 1 ! LIVE!
what a great line-up this year!
be london ani oved be tmonot shemen - ze avoda kasha aval basof mitraglim ve neenim , ahla kesef ba hodesh asheni sheli sham asiti 14 elef shekel ve aharei otzaot nishar li 9,500 naki! bahaim lo ayeti ose kaze shom ba aretz...
hotz mize tyalti amon ve avadeti gam be wales kimat hodesh. (wales is right next to england) .
tomorrow im going back to london and the company i work there promote me to a better job - its should be lots of money... but i dont know ....
i dont know yet when im going to come back - i have some problems with my ex-girlfriend from israel ... long story .
ilan, anahno mehapsim ovdim im haverim shelha meonyanim.
tell them not to go to the company who take money for finding a job its bul - if they will come to london they will find job at no time its not a problem.
they need "visa student" sheze lo beaya lehotzi ...
princess cc (ma ashem agav?) - ayeti babuldog - ahla makom :) haver sheli eshir shtar :) . kimat alino lashir ba helek shelyad a coffie shop...
ayeti gam ba escape po shilshom im atem mekirim. moadon hazak.
tov hevre oev et kolhem ve mitgaagea!
moran |
|
|
| princess cc |
היייייייי מורן,
אני אבישג נעים מאוד;)
שמחים שאתה עושה חיים, אבל ביננו אין כמו הארץ;)
חחחח איזה קטע זה שאתה בחו"ל אומרים לך: עזוב אותך אין כמו הארץ, כשאתה חוזר כולם אומרים לך: מטומטם למה חזרת? היית נשאר שם!
טוב ישראלים
;)
ותתחיל להרגיע עם העישונים שם זה לא בריא לך!
ואם תראה בתפריט חביתת פטריות, תמשיך לדפדף הלאה:D |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב תודה אחי
אני יגיד לחברים שזה חארטה....
יש לך סיפורים ששמעת ואתה ודע בוודאות שזה חארטה?
אולי את נסיכה?
מי שאת מכירה שיצא לחו"ל
עושה שם כסף טוב?
ומארק אני לא מדבר על התחום האהוב
אני מדבר על לעשות בוכטה שתעזור לי להשקיע כסף בתחום האהוב...:) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
טוב תודה אחי
אני יגיד לחברים שזה חארטה....
יש לך סיפורים ששמעת ואתה ודע בוודאות שזה חארטה?
אולי את נסיכה?
מי שאת מכירה שיצא לחו"ל
עושה שם כסף טוב?
ומארק אני לא מדבר על התחום האהוב
אני מדבר על לעשות בוכטה שתעזור לי להשקיע כסף בתחום האהוב...:) |
אולי זה יעזור לך >>> http://www.x-israel.com/index.php |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
טוב תודה אחי
אני יגיד לחברים שזה חארטה....
יש לך סיפורים ששמעת ואתה ודע בוודאות שזה חארטה?
אולי את נסיכה?
מי שאת מכירה שיצא לחו"ל
עושה שם כסף טוב?
ומארק אני לא מדבר על התחום האהוב
אני מדבר על לעשות בוכטה שתעזור לי להשקיע כסף בתחום האהוב...:) |
האמת ששמעתי גם וגם...
חלק עשו כסף כשמכרו בקניונים בחו"ל
וחלק חזרו לפה ואמרו שהכל עבודה בעיניים...
צ'מע זה גם לא ממש מתאים לכל אחד... חוץ מזה
שכסף אפשר לעשות גם בארץ, זה הכל יחסי אתה מרוויח
שם יותר אבל גם מבזבז יותר... כשמורן אומר לך שהוא עושה
בסביבות 14000 ש"ח בחודש, במושגים של אנגליה
זה לא הרבה מידי כסף... כשאני
הייתי שם וזה היה די מזמן הרווחתי אפילו יותר
אני מציעה לך לקחת את רוב הסיפורים בערבון מוגבל,
למרות ששוה לטוס לטיול ואם אתם רואים
שהסתדרתם ומצאם עבודה ושכן אפשר לעשות כסף אז סבבה
ואם לא אז לחזור לארץ... רק לא לטוס עם ציפיות גבוהות
שלא תתאכזבו |
|
|
| markfeldman |
| quote: |
ומארק אני לא מדבר על התחום האהוב
אני מדבר על לעשות בוכטה שתעזור לי להשקיע כסף בתחום האהוב... |
אבל לא היית רוצה לעבוד בתחום האהוב ? |
|
|
| Shahar |
אם הכל ילך כמו שמתוכנן גם לי תהיה עבודה בחול :D
בתיכנון לפתוח סנוקר בארץ באיזור חזק
עם כמה חברים ואבא של חברה שלי
מקום אקסלוסיבי לא שכונתי
אפילו עם סלקציה
ויהיה דיג'יי ובאר
הדגש הוא על איכות
שלא יהיה מקום שכונה שאנשים באים סתם לעשות בלאגן
רוצים לעשות מקום אקסלוסיבי שמשפחות יבואו ויהיה אווירה יפה
אחרי 7-8 שנים של הצלחה עם הסנוקר בעזרת השם צריכים להיות רווחים טובים ואז להשקיע בבניית קזינו בחו"ל...
תצחקו אבל עם ניהול טוב של הכספים אפשר להגיע לזה |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
אם הכל ילך כמו שמתוכנן גם לי תהיה עבודה בחול :D
בתיכנון לפתוח סנוקר בארץ באיזור חזק
עם כמה חברים ואבא של חברה שלי
מקום אקסלוסיבי לא שכונתי
אפילו עם סלקציה
ויהיה דיג'יי ובאר
הדגש הוא על איכות
שלא יהיה מקום שכונה שאנשים באים סתם לעשות בלאגן
רוצים לעשות מקום אקסלוסיבי שמשפחות יבואו ויהיה אווירה יפה
אחרי 7-8 שנים של הצלחה עם הסנוקר בעזרת השם צריכים להיות רווחים טובים ואז להשקיע בבניית קזינו בחו"ל...
תצחקו אבל עם ניהול טוב של הכספים אפשר להגיע לזה |
ואני חשבתי שאני חיה בסרט שאני נסיכה;) |
|
|
|
|