|
Your all times favorite Chart! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | תשמע אני לא זוכר מתי היה פה טרד כזה..
הדבר היחיד שהתקרב לזה זה המצעד של אילן..
חוץ מזה ונגיד והיה אז אנשים משתנים והדעות משתנות מאחד לאחד.
משכנע מספיק? |
זה לא עניין של שכנוע, אני סך הכל מביע את דעתי.
בכל אופן, יש מלא ת'רדים בנושא, תחפש טוב ות'רד אחד בהחלט מספיק.
בכל אופן אם אנשים משנים את דעתם כל הזמן אז כנראה שזה לא המצעד הסופי שלהם ובאמת אין לזה טעם אם כך. |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by markfeldman
זה לא עניין של שכנוע, אני סך הכל מביע את דעתי.
בכל אופן, יש מלא ת'רדים בנושא, תחפש טוב ות'רד אחד בהחלט מספיק.
בכל אופן אם אנשים משנים את דעתם כל הזמן אז כנראה שזה לא המצעד הסופי שלהם ובאמת אין לזה טעם אם כך. |
שאמרתי אנשים משתנים התכוונתי שלא אותם אנשים הגיבו אז .. ולא אותם אנשים מגיבים היום.. אנשים באים ואנשים הולכים.
אי לכך ובהתאם לזאת
הדעות משתנות. |
|
|
| Shahar |
| אלמונד באמת יש יותר מדי מצעדים פה ואפשר לרכז הכל בטרד של יגאל.. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | שאמרתי אנשים משתנים התכוונתי שלא אותם אנשים הגיבו אז .. ולא אותם אנשים מגיבים היום.. אנשים באים ואנשים הולכים.
אי לכך ובהתאם לזאת
הדעות משתנות. |
עלוב...
לא בתדירות של חודשים ספורים. |
|
|
| Flotser |
.....
זה בטח לא מה שאני חושב באמת פשוט יש לי זיכרון גרוע
:p
1. Infected Mushroom - Deeply Disturbed (violet vision remix)
2. Balearic Bill - Destination Sunshine
2. The Muses Rapt - Spiritual Healing
3. Veracocha - Carte Blanche
5. Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden unplugged mix) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by markfeldman
עלוב...
לא בתדירות של חודשים ספורים. |
על מה אתה מדבר הטרד קלאסיקות האחרון שהיה פה היה לפני שנתיים בערך.
ושחר אל תשגע אותי על הבוקר ! |
|
|
| YO-I |
האמת? מארק צודק, אני גם זוכר שהיו כבר טרדים על הנושא הזה, לפחות שניים בשנה האחרונה ובטוח שאנשים שכתבו בעבר על קטעים מסויימים פתאום החליפו את החמישיה שלהם, התרד הזה מיותר אבל בכל אופן, גם אז וגם היום ובעצם תמיד ולא משנה אלו קטעים ייצאו בעתיד, אחד יחיד ומיוחד
Bt - Mercury And Solace
אין ולא יהיה על הטראק הכי יפה בכל הזמנים
(לפחות מבחינתי)
:D |
|
|
| eXeTik |
דווקא טרד טוב
בלי לדרג אבל חמישה ראשונים שצצים לי בראש:
Delerium - Silence (Tiesto Remix)
Push - Strange world
Paul van dyk - for an angel
Motorcycle - As The Rush Comes
Andain - Beautiful Things |
|
|
| markfeldman |
| quote: | 1.VERACOCHA-CARTE BLANCHE
2.CARLOS-THE SILMARILIA
3.FRANNK T.R.A.X.-NEBUCHAN
4.MAC ZIMMS-L'ANNONCE DES COULEURS(VDM REMIX)
5.SOLAR STONE-SPEAK IN SYMPATHY
6.MS. SAM VS.FRED BAKER PRES. AS 1-FOREVER WAITING
|
בונ'ה אחותי, יחסית לבת 15 יש לך זיכרון של בן 200 ! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | מה? לא הבנתי... זה טוב או רע? |
אני חושב שהוא התכוון לטוב... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מה זה אתה חושב.... אתה רשמת שיש לי זיכרון של בן 200 לא?
זה אמור להיות רע? לא כי בדרך כלל אנשים בגיל 200 אם הם כבר מגיעים לשם לא זוכרים הרבה..... |
זה היה לחיוב !
זה אומר שעוד כאשר מצצת מוצץ שמעת טראנס ! |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by YAEL2107
מה? לא הבנתי... זה טוב או רע? |
נראה לי הוא התכוון שש בך עוד כמה דברים טובים שהם מפתיעים יחסית לילדה בת 15...ותקנו אותי אם אני טועה :D |
|
|
|
|