return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Reptilpark #7 - fredag 18.feb @ Serum - cave [live pa] - hystereo - vermi
View this Thread in Original format
verminator
cave sin pressemelding for partyet :D hihi



WHEEY!

Fredag 18.02;

vermi dimmer fra siviss den dagen og det feirer vi med å slenge 100% ulovlig nedlagtvarehustbanestasjonfabrikk-fest!!

siviss/landssvikern vermi har personlig lovt oss en aften med halvmetaforiske, retrosubsidierte basslinjer med en liten tvist av garagefunk fra miami vice tiden, samt litt casual 'in-side' blues!
i tillegg til dette blir det også mystiske soulfunction baluba med litt pink floyd vri ala 'hotsteppers' crunk n'b!

og så kommer cave og hystereo til å spille techno så langt høyttalerne holder.. vafler til å dytte i ørene selges ved utgangen.

Cave spiller også sin første liveact.. kanskje litt av grunnen til at dette partyet hverken er promotert med flyer eller lignende.. så kom å se på noe som enten funker jævlig bra eller som går rett til helvete
morro blir det uansett!!


Up-line:
Cave (live PA)
Hystereo (vanlig PA)
vermi (PA med karaokemuligheter)
DJ Bigfoot vs Michael Strønen (tbc.)


PS. Gratis mp3 til de 300 første som bumper denne posten



God Jul og vi sees



:D :D :D
Mindbreezer
lol, fine bilder :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement