|
אני גאה להכריז בזאת (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
"היה" ?
זה מתעדכן עד היום כל יום ! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
"היה" ?
זה מתעדכן עד היום כל יום ! |
זה מאוד מדאיג אותי לדעת שאנשים כאלה חיים בינינו:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
זה מאוד מדאיג אותי לדעת שאנשים כאלה חיים בינינו:nervous: :nervous: :nervous: |
יותר מדאיג אותי שהחתימה של יאמאן מובילה אותו לנהל אתר כזה:nervous: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | בדיוק היום סיפרתי ליגאל שעד 2001 הייתי קונה הרבה
יש לי סינגל של
da hool - meet her at the love parade |
ואללה גם לי יש את הסינגל על הזה !
חולה על הגירסה של
NALIN AND KANE ! - ממש המנון עבורי !
ואיזה טראק הזמנת אילן שמופיע בחתימה שלי ? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ואללה גם לי יש את הסינגל על הזה !
חולה על הגירסה של
NALIN AND KANE ! - ממש המנון עבורי !
|
אין לי מושג אבל יש שם אחד הרמיקסים שיש ווקאל מוזר
איזה ערביה אומרת דברים מוזרים |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אין לי מושג אבל יש שם אחד הרמיקסים שיש ווקאל מוזר
איזה ערביה אומרת דברים מוזרים, |
זה נראה לי ה-
SPANISH MIX |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
זה נראה לי ה-
SPANISH MIX |
אני יכול לחפש תסינגל לבדוק:D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ואיזה טראק הזמנת אילן שמופיע בחתימה שלי ? |
Jaytech :) |
|
|
| Star |
Couldharbour Selections EP 5
a1 Ave Mea - In the End
b1 Jose Amnesia - Heaven Drops
b2 Santiago Nino - Mirage
:eyes: :eyes:
06\04\05
ואיתי יהיה בשש :eyes: :eyes: |
|
|
| Shahar |
אין סיכוי ש
in the end
ייצא לפני התאריך הזה בסינגל נפרד? |
|
|
| Star |
תמיד יש סיכוי
אבל לא נראה לי יותר הגיוני שזה יצא ככה
גם באפריל יו צא הדיסק הממוקסס עם הקטע הזה
אז בכל מקרה כמו שאמרתי אפריל זה חודש עמוס |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Star
Couldharbour Selections EP 5
a1 Ave Mea - In the End
b1 Jose Amnesia - Heaven Drops
b2 Santiago Nino - Mirage
:eyes: :eyes:
06\04\05
ואיתי יהיה בשש :eyes: :eyes: |
can't wait !!!!! :crazy: |
|
|
|
|