return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
ETN.fm Rising Stars (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הטראקליסט טוב למרות שלפני ששמעתי הקטע האחרון נראה לי מה זה לא קשור לסט...


+1

לא רציתי לתת תגובה אנטי אבל זה נכון
הוא לא קרוב ללהיות פרוגרסיב בכלל
גם אם יורידו לו את הביפיאם
הביט שם חזק מדי בשביל להשתלב טוב עם פרוג
Dj-Lico
אני מבין אותכם לגמרי
זה נראה מטופש לשים כזה טראק
אם יש ספקות אז אני יעלה את הסט ותוכלו להוריד
ואז תוכלו לתת חוות דעת אמיתית
Shahar
quote:
Originally posted by Dj-Lico
אני מבין אותכם לגמרי
זה נראה מטופש לשים כזה טראק
אם יש ספקות אז אני יעלה את הסט ותוכלו להוריד
ואז תוכלו לתת חוות דעת אמיתית


לא נורא
מטעויות לומדים
Huge-A
quote:
Originally posted by Dj-Lico
אני מבין אותכם לגמרי
זה נראה מטופש לשים כזה טראק
אם יש ספקות אז אני יעלה את הסט ותוכלו להוריד
ואז תוכלו לתת חוות דעת אמיתית


יעבור עד החתונה..
אגב סחה על התמונה
אתה נראה ספרדי ;)
markfeldman
quote:
אני מבין אותכם לגמרי
זה נראה מטופש לשים כזה טראק
אם יש ספקות אז אני יעלה את הסט ותוכלו להוריד
ואז תוכלו לתת חוות דעת אמיתית


עזוב אותך, אל תתרגש.

גם מרקוס שולץ מנגן את זה ! והוא להזכירך: מלך הפרוגרסיב !
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
גם מרקוס שולץ מנגן את זה ! והוא להזכירך: מלך הפרוגרסיב !


אני רואה שאתה פשוט מכריח את יגאל להגיב פה אה?:D
markfeldman
quote:
אני רואה שאתה פשוט מכריח את יגאל להגיב פה אה?


אתה מתכוון "לחזק" !
Glenn-Holmes
מארק תראה לי טראקליסט אחד שמרקוס ניגן את זה ...
תחפש טוב
יש לך שבוע לחפש
אתה יודע מה
קח חודש
עלי


עכשיו ליקו אחי..
שכחתי מהטרד... חחחח אני יוריד וישמע בסוף שבוע:)

למשלא יודע פגשתי את מר ליקו בפאנקי פיש יום שלישי
היה דיון מעניין על מוזיקה אבל רועי אלעל זירז אותנו כי הוא היה לחוץ ללכת... אז הדיון נקטע באיבו

קיצר אחי סוף שבוע אני יוריד ויגיב

ומארק
תחפש טוב
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מארק תראה לי טראקליסט אחד שמרקוס ניגן את זה ...
תחפש טוב
יש לך שבוע לחפש
אתה יודע מה
קח חודש
עלי


עכשיו ליקו אחי..
שכחתי מהטרד... חחחח אני יוריד וישמע בסוף שבוע:)

למשלא יודע פגשתי את מר ליקו בפאנקי פיש יום שלישי
היה דיון מעניין על מוזיקה אבל רועי אלעל זירז אותנו כי הוא היה לחוץ ללכת... אז הדיון נקטע באיבו

קיצר אחי סוף שבוע אני יוריד ויגיב

ומארק
תחפש טוב


מרקוס באמת לא מנגן סיגנון כזה
זה חזק בשבילו.

ומיזה רועי אלעל!?
Black Dragon
אז איך היה? ומה נסגר עם זה?
גם אני הייתי אז בזמנו בתחרות הזו והגעתי למקום ראשון
היה נחמד
אל תיקח את זה יותר מדיי קשה :)

Dj-Lico
הפעם זאת לא הייתה תחרות
סתם נתנו במה לדי גיים
היה נחמד אני מרוצה
מחר תוכנית מספר 2 של
Proxoz Progressive Selections
יהיו כמה הפתעות
שווה להאזין
markfeldman
quote:
מארק תראה לי טראקליסט אחד שמרקוס ניגן את זה ...
תחפש טוב
יש לך שבוע לחפש
אתה יודע מה
קח חודש
עלי


טעות שלי, הוא ניגן את הקטע הראשון שלהם.

אין הרבה הבדל...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement