|
ETN.fm Rising Stars (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
הטראקליסט טוב למרות שלפני ששמעתי הקטע האחרון נראה לי מה זה לא קשור לסט... |
+1
לא רציתי לתת תגובה אנטי אבל זה נכון
הוא לא קרוב ללהיות פרוגרסיב בכלל
גם אם יורידו לו את הביפיאם
הביט שם חזק מדי בשביל להשתלב טוב עם פרוג |
|
|
| Dj-Lico |
אני מבין אותכם לגמרי
זה נראה מטופש לשים כזה טראק
אם יש ספקות אז אני יעלה את הסט ותוכלו להוריד
ואז תוכלו לתת חוות דעת אמיתית |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj-Lico
אני מבין אותכם לגמרי
זה נראה מטופש לשים כזה טראק
אם יש ספקות אז אני יעלה את הסט ותוכלו להוריד
ואז תוכלו לתת חוות דעת אמיתית |
לא נורא
מטעויות לומדים |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Dj-Lico
אני מבין אותכם לגמרי
זה נראה מטופש לשים כזה טראק
אם יש ספקות אז אני יעלה את הסט ותוכלו להוריד
ואז תוכלו לתת חוות דעת אמיתית |
יעבור עד החתונה..
אגב סחה על התמונה
אתה נראה ספרדי ;) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אני מבין אותכם לגמרי
זה נראה מטופש לשים כזה טראק
אם יש ספקות אז אני יעלה את הסט ותוכלו להוריד
ואז תוכלו לתת חוות דעת אמיתית |
עזוב אותך, אל תתרגש.
גם מרקוס שולץ מנגן את זה ! והוא להזכירך: מלך הפרוגרסיב ! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
גם מרקוס שולץ מנגן את זה ! והוא להזכירך: מלך הפרוגרסיב ! |
אני רואה שאתה פשוט מכריח את יגאל להגיב פה אה?:D |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אני רואה שאתה פשוט מכריח את יגאל להגיב פה אה? |
אתה מתכוון "לחזק" ! |
|
|
| Glenn-Holmes |
מארק תראה לי טראקליסט אחד שמרקוס ניגן את זה ...
תחפש טוב
יש לך שבוע לחפש
אתה יודע מה
קח חודש
עלי
עכשיו ליקו אחי..
שכחתי מהטרד... חחחח אני יוריד וישמע בסוף שבוע:)
למשלא יודע פגשתי את מר ליקו בפאנקי פיש יום שלישי
היה דיון מעניין על מוזיקה אבל רועי אלעל זירז אותנו כי הוא היה לחוץ ללכת... אז הדיון נקטע באיבו
קיצר אחי סוף שבוע אני יוריד ויגיב
ומארק
תחפש טוב |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מארק תראה לי טראקליסט אחד שמרקוס ניגן את זה ...
תחפש טוב
יש לך שבוע לחפש
אתה יודע מה
קח חודש
עלי
עכשיו ליקו אחי..
שכחתי מהטרד... חחחח אני יוריד וישמע בסוף שבוע:)
למשלא יודע פגשתי את מר ליקו בפאנקי פיש יום שלישי
היה דיון מעניין על מוזיקה אבל רועי אלעל זירז אותנו כי הוא היה לחוץ ללכת... אז הדיון נקטע באיבו
קיצר אחי סוף שבוע אני יוריד ויגיב
ומארק
תחפש טוב |
מרקוס באמת לא מנגן סיגנון כזה
זה חזק בשבילו.
ומיזה רועי אלעל!? |
|
|
| Black Dragon |
אז איך היה? ומה נסגר עם זה?
גם אני הייתי אז בזמנו בתחרות הזו והגעתי למקום ראשון
היה נחמד
אל תיקח את זה יותר מדיי קשה :) |
|
|
| Dj-Lico |
הפעם זאת לא הייתה תחרות
סתם נתנו במה לדי גיים
היה נחמד אני מרוצה
מחר תוכנית מספר 2 של
Proxoz Progressive Selections
יהיו כמה הפתעות
שווה להאזין |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מארק תראה לי טראקליסט אחד שמרקוס ניגן את זה ...
תחפש טוב
יש לך שבוע לחפש
אתה יודע מה
קח חודש
עלי |
טעות שלי, הוא ניגן את הקטע הראשון שלהם.
אין הרבה הבדל... |
|
|
|
|