|
Ftp
|
View this Thread in Original format
| Dj Black |
למישהו פה יש אפ טי פי?....אם כן שירשום יש לי רעיון
:) |
|
|
| luckystrike |
נגיד ויש
מה הרעיון ? |
|
|
| Dj Black |
לעשות אפ טי פי לטראנס אדיכט
שאנשים יוכלו להעלות ולהוריד קבצים
כמו בלילה |
|
|
| luckystrike |
מה שיש בלילה זה הדבר הכי אינפנטילי שאני מכיר...
אני מת לישון - אני יסביר יותר טוב למה אני מתכוון מחר ... |
|
|
| Dj Black |
אני יודע על מה אתה מדבר
אבל פה זה ילך יותר טוב כי פה ה"קהילה" יותר מצומצמת
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Dj Black
אני יודע על מה אתה מדבר
אבל פה זה ילך יותר טוב כי פה ה"קהילה" יותר מצומצמת
:) |
אחי - אני יסביר את עצמי יותר טוב מחר...
;)
אני חצי מת פה... |
|
|
| Dj Black |
כן גם אני...
אהנרכענ
*הראש נפל על המקלדת*
כב6ע
וואי עכשיו ניסיתי באמת
חחחחחחח
הר54כטב
:D |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב תשמע לא יתנו לך שום
FTP
כי הכל זה
PRIVTE
וחוץ מלאקי ועוד אנשים בודדים שיש להם קשרים
לא תמצא אנשים עם
FTP
של השירים הכי חדשים כי בעצם זה עובר בין כל הקבוצות...
וזה הרבה יותר פרטי מכל דבר כל דבר אחר באינטרנט שקשור דברים "לא חוקיים"
כמו
משחקים ISO
והכ"ו |
|
|
| Dj Black |
בסדר בסדר ירדתי מהרעיון
:) |
|
|
|
|