return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חברה !!!!!!!!! השגתי את מינימליסטקס - קלוז קאבר !!!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
luckystrike
אנשים רק היום זה השתחרר !!!!!!!!
הפרומו !!!!!!!!!!!!!!!


01-minimalistix-close_cover__club_mix-promo_cd-pow

למי שיש אמאסאן - שיישלח לי הודעה ואני ישלח לו שמה
:):):)
Dj Black
גרררררררר
אתה מתכוון לאם אס אן מסנגר? :(
luckystrike
quote:
Originally posted by Dj Black
גרררררררר
אתה מתכוון לאם אס אן מסנגר? :(


כן

תוריד - יותר נוח לעבוד איתה מאשר איסיקיו

ומה אתה עושה ער בשעות כאלה
;)
Dj Black
מה שאתה עושה
;)
luckystrike
quote:
Originally posted by Dj Black
מה שאתה עושה
;)


lol
:)

פתחנו פה נרגילה כמה חברים ...

וכבר שעתיים אני מוריד חומר שהשתחרר היום

דרך אגב - אחד בסקשן של השרינג כבר שם חלק גדול ממה שהשתחרר היום
ואני יודע שהיום השתחררו גם רמיקסים חדשים של
SYSTEM F - EXHALE

בינהם
INHALE REMIX
המבוקש
:)

אני מוריד את זה עכשיו - וההוא אמר שהוא ישים את זה מחר באזור של ההורדות
;)
Dj Black
אני גם מוריד משם
איזה חמש שנים
לא הגזמתי


חמשים שנה
:eyes:
luckystrike
quote:
Originally posted by Dj Black
אני גם מוריד משם
איזה חמש שנים
לא הגזמתי



אני לא מוריד משם
...
MoSH_MaN
אח שלי אתה לא יכול לעלות אל זה לאיזה אפ טי פי בבקשה....?
Izzy
yo i'd love to get my hands on that track, i sent you a PM lucky
luckystrike
quote:
Originally posted by Izzy
yo i'd love to get my hands on that track, i sent you a PM lucky


אין בעיה אחי :)

העליתי את זה ללוקר שביקשת

:p

Izzy
Thanks a lot bro!
what a kick ass song!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement