|
מצאתי משהו מאוד מעניין...
|
View this Thread in Original format
| taltul |
אז ככה סתם גלשתי בוואלה היום בבוקר ומצאתי שם בפורום של מוזיקה אלקטרונית הודעה הבאה:
דרושים יוצרים
ככה אנשים:
השקענו המון המון כסף, בנינו לעצמנו אולפן, ביתי כזה, חמים.
עכשיו אנחנו מחפשים בני/ות נוער, נגנים, יוצרים, להקות צעירות, קיו-בייסטים למינהם, וכו', מאזור המרכז, שמעוניינים/ות להקליט - להשמיע - לערוך - או כל רעיון אחר, חובבני ככל שיהיה, או מקצועי ברמות על.
אנחנו לא מבינים גדולים במוסיקה, אבל יש לנו ציוד לוקס.
אנחנו לא לוקחים כסף, הכל בחינם ובשביל הכיף.
יללה מהר, אין זמן,
אנחנו יושבים ומחכים בראשל"צ.
לפרטים נוספים:
אי מייל קצרצר עם פרטים (שם, גיל, תחום) ואפשר להשאיר גם מספר טלפון ל:
[email protected][/email]
[email][email protected]
זה לא פרסום או משהו כזה כי אנשים לא מבקשים על זה כסף - לדעתי זה אמור
?עניין פה חלק מאנשים, לא
נחמד כשיש אנשים כאלה...לפי מה שכתוב הם ממש אלטרואיסטים ופשוט אנשים שבאמת אוהבים מוזיקה...
בכל מקרה - יאללה תגובות |
|
|
| dan_yarok!! |
| אין משהו כזה בצפון? (-: |
|
|
| Shahar |
חשוד חשוד
למה שמישו ישקיע כסף באולפן בשביל לתת לאחרים להשתמש בו סתם ככה..
מה סתם מישו קם בבוקר החליט לעשות את זה? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Shahar
חשוד חשוד
למה שמישו ישקיע כסף באולפן בשביל לתת לאחרים להשתמש בו סתם ככה..
מה סתם מישו קם בבוקר החליט לעשות את זה? |
ללא ספק חשוד...
לא מבינים גדולים במוזיקה שרכשו ציוד לוקס? העלות מינימום לבניית אולפן ביתי ,לוקס, כמו שהחברה פה מתארים מסתכמת בעשרות אלפי שקלים.
קיצר, מה שאני מנסה להגיד פה זה שבטוח שלאנשים פה יוצא משהו מכל העסק הזה...משהו פה לא מריח טוב אני אומר! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
ללא ספק חשוד...
לא מבינים גדולים במוזיקה שרכשו ציוד לוקס? העלות מינימום לבניית אולפן ביתי ,לוקס, כמו שהחברה פה מתארים מסתכמת בעשרות אלפי שקלים.
קיצר, מה שאני מנסה להגיד פה זה שבטוח שלאנשים פה יוצא משהו מכל העסק הזה...משהו פה לא מריח טוב אני אומר! |
איך חבר שלי אמר לי כשסיפרתי לו על זה
"ילד בוא בוא קח סוכריה"
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קיצור תזהרו מזה
אל תלכו |
|
|
| taltul |
אני אישית מבין את האנשים אם היה לי כסף...כלומר אילו הייתי עשיר [נגיד כמו שחר...] אז הייתי עושה משהו כזה...זה כמו בן אדם שקונה ציוד לתקלוט שגם עולה הרבה כסף אבל הוא את זה עושה בשביל הכיף...
אני חוזר אני מבין אותם כי הייתי עושה בדיוק אותו דבר אם הייתי כה עשיר... אני לא משדל פה אף אחד שלא תבינו לא נכון...
אה ועוד משהו - בדרך כלל זה יכול להפוך לשילוב מנצח בן אדם כשרוני בלי כסף בא ומוצא מישהו כמוהם עם כסף וסטודיו וכו' וכו'... תחשבו על זה זה יכול להיות נחמד מאוד... אני אישית אנסה לדבר איתם במסנג'ר נראה מי הם בכלל...
לא לפחד חבר'ה...אם זה לא חרטה אנשים כאלה מאוד חשובים לכל ההתפתחות של סצינה... |
|
|
| Shahar |
אנלא עשיר קודם כל
דבר שני תחשוב בהיגיון
יש הרבה חברים בפורום פה שלא עשירים ויש להם ציוד
אבל הם לא מזמינים אליהם אנשים הבית שיהנו מהציוד
כל האנשים בפורום פה שקנו ציוד זה כי הם אוהבים את זה ומשתמשים בו
בניגוד לאנשים בכתבה שהראית שקנו ציוד רק בשביל אחרים
גם יגאל נתן למארק להנות מהציוד שלו (נראה לי) אבל הוא לא מפרסם מודעות באינטרנט שמזמינות אנשים להנות מהציוד
תחשוב בהיגיון
"בנינו אולפן בשביל אנשים שרוצים להתפתח"
אם הם היו חברת תקליטים או רדיו שמחפש כשרונות הייתי מסכים ומאמין
אבל הם נראה לי מחפשים דברים אחרים |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Shahar
אנלא עשיר קודם כל
דבר שני תחשוב בהיגיון
יש הרבה חברים בפורום פה שלא עשירים ויש להם ציוד
אבל הם לא מזמינים אליהם אנשים הבית שיהנו מהציוד
כל האנשים בפורום פה שקנו ציוד זה כי הם אוהבים את זה ומשתמשים בו
בניגוד לאנשים בכתבה שהראית שקנו ציוד רק בשביל אחרים
גם יגאל נתן למארק להנות מהציוד שלו (נראה לי) אבל הוא לא מפרסם מודעות באינטרנט שמזמינות אנשים להנות מהציוד
תחשוב בהיגיון
"בנינו אולפן בשביל אנשים שרוצים להתפתח"
אם הם היו חברת תקליטים או רדיו שמחפש כשרונות הייתי מסכים ומאמין
אבל הם נראה לי מחפשים דברים אחרים |
...את פוחד שיקחו אותך לזנות??? או מה
אולי אני אוכל פה סרט אבל גם אתה תצא מהסרטים שלך אתה זולל אותם בכמויות...חח
אחי זה שאנשים לא מזמינים יש כמה סיבות:
1.קטינים אמא אבא לא מרשים
2.אין להם סטודיו אלא ציוד לתקלוט
3.הם סנובים ולא רוצים שמישהו יבוא אליהם
אחי אתה רואה בעצמך אמרת שאתה לא עשיר... אז אתה לא יודע בדיוק מזה נכון או לא?
עכשיו לדעתי כמו שאמרתי זה לגיטימי לבן אדם שיש לו הרבה כסף לבנות סטודיו משלו... ולהזמין אנשים לזה גם יכולות להיות סיבות שונות:
1.הוא עשיר אבל לא כל כך מבין בכל העסק ולכן מחפש אנשים שמבינים עניין
2.הוא רוצה להכיר אנשים בראש שלו
3.הוא מעוניין לייסד לייבל משלו ומחפש יוצרים כשרוניים
4.הוא פשוט בן אדם ענק ששם שנוגד את כל התיאוריות של המאה 21 שמדברות על רמאות, צביעות, קמצנות, חוסר תום לב וכדומה...
אני מבין אותך בתנאי החיים שאני ואתה חיים - ההשקפה של העולם שבו אין על מי לסמוך וכל אחד מחפש את הרווח שלו...
ברור שהוא לא רוצה סתם שאנשים יבואו ויעשו שטויות... הוא מחפש רציניים וכמובן בעתיד הוא ירצה להפוך את הסטודיו ללייבל... וזה טבעי ולגיטימי במקרה שלו... בן אדם השקיע מזמנו מכספן...
"אני לא כל כך הבנתי למה התכוונת כשאמרת שזה חרטה"???
מה אתה חושב הם עושים שמה - מחפשים אנשים הם באים אליהם והם חוטפים אותם או מה???
מה אתה גנוב... כמובן שהם יכולים להשתמש בכישרון של האנשים ולעשות על זה כסף... אבל זה כבר משהו אחר ואני בתור אחד שעוד לא שכח את הערכים שאנשים חיו עליהם ב"ימים הטובים" שזה להאמין ועוד פעם להאמין מנסה לראות פה את הפן החיובי שבעניין...
תראה כמו שאמרתי אתה גדלת בעולם שבו "רובם" [זה ההשקפה המקובלת אם אני לא טועה בפרט במדינה שלנו] רמאים ומחפשים איך להרוויח כמה שיותר על אנשים תמימיים... ואני מבין שקשה להאמין למשהו כזה כי זה לא הגיוני לפי התנאי החיים של היום... נכון יש אין הרבה אנשים כאלה - 1 למאה אולי ל100 אפילו אבל אני מאמין ב100% שהם כן נשארו צריך רק לחפש אותם...
אני אופטימי ויגיד שבמקרה הזה הם אלה שמצאו אותנו...כמובן זה עוד לפני הבדיקת האמינות של המה שנאמר על ידיהם... אבל אני לפחות מאמין שזה נכון... יש רק בעיה אחת - אני אישית צריך את האנשים האלה פחות מאשר היוצרים בפועל... כלומר כמובן שאני רוצה להכיר אותם אבל אני אישית לא יוצר [טוב נו יצרתי לפני שנה וחצי אם אני לא טועה והפסקתי עם זה כי לא היה זמן ודפקתי את הלימודים בגלל זה + המחשב כבר ישן מדי בישביל הדברים האלה]...אז בפועל אני לא יוצר ולא חושב על זה כמשהו לעתיד ולכן אני צריך אותם פחות...
אבל כמו שאמרתי אני אנסה לדבר עם אחד מהם...נראה מי מה מו...
ועוד משהו - לגבי הסטודיו לא נראה שהם באמת יושבים ורק מחכים שיבוא מישהו... כשמישהו אומר שהוא לא מבין במוזיקה זה לא בהכרח שבן אדם באמת לא מבין...
:[יש לזה כמה סיבות אפשריות [כמובן אני הולך על האופטימיות ביותר]
1.בן אדם מאוד צנוע שלא מהלל את עצמו או משהו כזה כמו חלק מן אנשי הסצינה שאני מכיר אפילו שמה שהם עושים זה להלל את עצמם ולהגיד כמה שהם מגניבים ותותחים במקום לפתח את הטעם המוזיקאלי ובכלל
2.בן אדם באמת לא מבין הרבה והוא רק בתחילת דרכו... אבל יש לו הרבה כסף והוא בנה סטודיו שיהיה לו כבר נוח להתחיל ללמוד את הנושא לעומק יחד עם כל האמצעים הדרושים
טוב ואחרון חביב...
לכל אחד יש את החלום שלו וכל אחד מגשים אותו בדרכים משלו ובעזרת משאבים משלו... או לפחות שואף להגשים אותו...אולי אותו בן אדם חלום שלו היה לבנות סטודיו ולהכיר אנשים "משכילים" בענייני המוזיקה האלקטרונית וכדומה והיה לו כסף הרבה כסף והוא לקח את הכסף והשקיע ובנה סטודיו... אל תחתוך תנסה לחשוב מעבר להשקפות המוגבלות ועלובות שגדלת עליהם [לא שיש לי משהו נגדך ממש לא - העולם אשם ולנו בתור יחידים אין הרבה השפעה על זה אבל מי יודע אולי בעתיד הקרוב נוכל להגיע לשיפור מסויים למרות שזה תלוי ב150% באנשים עצמם]...להאמין זה לא מילה גסה...
נ''ב: אני הרחבתי פה בנושא הזה כי יש לי מה להגיד על זה אז לא להיות צרים ולהתייחס רק למקרה ספיציפי הזה כאשר אתם מעבירים ביקורת על המגילה שכתבתי פה... אוקי?
כמובן לא צריך לגלוש יותר מדי אבל עדיין שלא תחשבו שאני מדבר רק על מה שהבאתי לכם פה... |
|
|
| Shahar |
טלטול
לפני כמה שנים ילד אחד ז"ל נפגש עם מישהי שדיברה איתו ופיתתה אותו ונרצח
לא אומר שהם רוצים לרצוח אותך
אולי לאנוסתך
לך תדע
כמו שחבר שלי אמר
"ילד בוא בוא קח סוכריה"
האנשים פה נחמדים
ותאמין לי שכל אחד עם ציוד יתן לך בשמחה להשתמש בו
כי מכירים אותך!
אבל עם כל הרצון הטוב ותאמין לי שכל אחד מאיתנו רוצה לקדם תסצינה...אף אחד מאיתנו לא יפרסם באינטרנט מודעות להזמין אליו אנשים!!
ומזה קשור אם לאנשים פה יש סטודיו או ציוד תקלוט
אני מכיר מלא שישמחו שמישו יתן להם קצת לשחק במיקסר..
אבל אף אחד פה לא ילך ויפרסם כזאת הודעה באינטרנט או איפה שלא קראת
שוב
אם זאת הייתה סוכנות רישמית או מישהו רישמי הוא היה רושם את השם הרישמי או הפרטים שלו!
מי שיש לו כסף לסטודיו כזה היה מפרסם את עצמו באתרים כמו לילה אטרף וכו
כמו שהבית ספר למוזיקה עכשווית עשה - פירסם כתבה באתר לילה על הסדנת אמן עם עופר ניסים \ אסטריקס \ תומר ג'י
קיצור
זהרו מזה |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Shahar
טלטול
לפני כמה שנים ילד אחד ז"ל נפגש עם מישהי שדיברה איתו ופיתתה אותו ונרצח
לא אומר שהם רוצים לרצוח אותך
אולי לאנוסתך
לך תדע
כמו שחבר שלי אמר
"ילד בוא בוא קח סוכריה"
האנשים פה נחמדים
ותאמין לי שכל אחד עם ציוד יתן לך בשמחה להשתמש בו
כי מכירים אותך!
אבל עם כל הרצון הטוב ותאמין לי שכל אחד מאיתנו רוצה לקדם תסצינה...אף אחד מאיתנו לא יפרסם באינטרנט מודעות להזמין אליו אנשים!!
ומזה קשור אם לאנשים פה יש סטודיו או ציוד תקלוט
אני מכיר מלא שישמחו שמישו יתן להם קצת לשחק במיקסר..
אבל אף אחד פה לא ילך ויפרסם כזאת הודעה באינטרנט או איפה שלא קראת
שוב
אם זאת הייתה סוכנות רישמית או מישהו רישמי הוא היה רושם את השם הרישמי או הפרטים שלו!
מי שיש לו כסף לסטודיו כזה היה מפרסם את עצמו באתרים כמו לילה אטרף וכו
כמו שהבית ספר למוזיקה עכשווית עשה - פירסם כתבה באתר לילה על הסדנת אמן עם עופר ניסים \ אסטריקס \ תומר ג'י
קיצור
זהרו מזה |
מסכים עם הכל...
שלא תבינו אני לא אמרתי "לכו על זה" אני דן - לא מתווכח!!! אלא דן...
שלא תעשו מזה סיפור... ברור שיכולים להיות שם כל מני אנשים...
פשוט מי שיכול לחשוב בצורה יותר רחבה ולא רק במקרה הספציפי הזה מוזמן להגיב... אל תעשו מזה וויכוח כי אין פה על מה להתווכח... אני רוצה לדון פעם אחת - היו מספיק וויכוחים... |
|
|
| Shahar |
אם אתה מדבר על הרעיון הכללי אז כן זה יפה שמישהו שיש לו כסף יפתח אולפן בשביל לתת לאמנים להתבטא
אם זה היה אירגון משו עם שם הייתי מתלהב מזה ומפרגן !
לדעתי צריך לערב את אמנון לוי פה
:D |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Shahar
אם אתה מדבר על הרעיון הכללי אז כן זה יפה שמישהו שיש לו כסף יפתח אולפן בשביל לתת לאמנים להתבטא
אם זה היה אירגון משו עם שם הייתי מתלהב מזה ומפרגן !
לדעתי צריך לערב את אמנון לוי פה
:D |
סוף סוף תגובה טובה מבית שחר...:toocool: |
|
|
|
|