return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
[Producing] Desperatozz - Why You (dance - hardtrance)
View this Thread in Original format
DeSpErAtOs-X
Et is alweer ff geleje, ma kheb nog es een trackje af e :D

Geen uitgebreide melodie ofzo ... da komt binnenkort nog wel es :-)

Kzou zeggen: laat u gaan , en beoordeel zelf :D


Desperatozz - Why You

Ciao'kez, Despe

(mensen die nen comment van mij willen, mogen altijd den link naar hun topic ook zette ... dan doe'k er ook iet vo terug e ;))
TOR
+
goeie kick
leuke melodie
lekkere geluiden die je niet elke dag hoort

-
baslijn kan iets meer low end gebruiken
de structuur: precies of je weet niet helemaal welke richting je wilt uitgaan.

conclusie
-> de beste plaat van degene die je tot hiertoe op het forum hebt geplaatst.
Bunz
niet dat ik een kenner ben maar ik vind het wel e goed plaatje !
Bait
Mooi gedaan despe,

Ik moet wel toegeven dat ik beter gewoon ben van u.
Not to worry! Keep em coming!

Kben zeker dat ge nog vele kaskrakers in huis hebt ;)
DeSpErAtOs-X
thanks voor de comments so far :D

et is ook niet echt mijn stijl eigenlijk ... nujah, wat is mijn stijl eigenlijk?! :D

khad et gemaakt voor de Project Bass Contest @ telenet games music

ben blij dat et toch niet als slecht wordt bevonden :D

@ TOR ... je hebt ZEKER gelijk wat die bass betrefd ... die 'pompt' niet genoeg, en jah, in zo'n liedje zou je in princiepe altijd de bass moeten kunnen voelen ... maar daar werk ik nog wel aan :)

de structuur daarentegen is zoiet als: alles geven, uitblazen , alles geven , uitblazen ... sommigen vinden dit een geweldig concept ... en anderen (waaronder jij) vinden dit niet 'standaard' genoeg ... mss dat ik nog een ook ietwat tragere remake maak en een traditionele opbouw maak.

de geluiden ... jah kheb er wat mee gespeeld ... een gitaarklank als achtergrond, heavy saws in de lead, een saw-bass ... et is idd weer es wat anders als de gewoonlijke pluck & lead instrumentjes met een string of pad eronder :p
Dj LPG
broken link??:(
khad het wel is willen horen...
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Dj LPG
broken link??:(
khad het wel is willen horen...


aja, vergete te zegge :p

et is sinds gistermiddag offline :p

ma ge moogt me altijd op msn aanspreken , dan stuur'k et wel ff door :)
Dj LPG
Dj LPG heeft de volgende bemerkingen:

-melodie blijft wel hangen en kvind het wel een coole opbouw
-voor hardtrance vind ik persoonlijk dat het wat meer schreeuwerig mocht zijn, maar de hoge tonen klinken me iets te scherp in de oren (beetje mer middentoon boosten en minder high?)
-De kick is wel lekker, maar er mocht idd wel wat meer bas in zitten :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement