|
Halperin@99esc 14.2.05 0100
|
View this Thread in Original format
| MLTK |
מי שרוצה לשמוע את הלפרין...אז היום ב1 בלילה ב99אסקייפ
(99fm)
תהנו.... |
|
|
| Shahar |
| זה לא אמיר חממי היום? |
|
|
| Meltdown |
מה נסגר פה? אין אף די ג'יי ישראלי ברמה גבוהה יותר שייתן סט ב 99 FM?
שנותנים לממחזר טראקים הזה, הלפרין, תוכנית לנגן בה סט שלו????
איזה ביזיון!!!!!!!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מה נסגר פה? אין אף די ג'יי ישראלי ברמה גבוהה יותר שייתן סט ב 99 FM?
שנותנים לממחזר טראקים הזה, הלפרין, תוכנית לנגן בה סט שלו????
איזה ביזיון!!!!!!!! |
לא שהשאר כאילו טובים.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
לא שהשאר כאילו טובים.. |
צריך להעריך את 99 על הסטים שהם נותנים בימי שישי (לפעמים גם חמישי) כשמגיע דיג'יי מחו"ל לארץ!
זה בשביל אלה שלא מגיעים למסיבות של נקסט ותכלס זאת שעה של סט איכותי
יש לי את שני הסטים של ארמין מהרדיו
מ 2.9
ומ 4.2
וד"א בפורום של הטראקליסט אמרו שזה הסט הכי טוב שאמרין נתן לאחרונה או
משו כזה
בתכלס זה סיכום כללי של הסט שהוא הולך לתת במסיבה..
נקווה שימשיכו לתת סטים כאלה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by MLTK
מי שרוצה לשמוע את הלפרין |
הייתה היענות גדולה אני מניח...:rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
הייתה היענות גדולה אני מניח...:rolleyes: |
ככה מתפתחת תופעת האנטי-יאמאן :D
כל מקרה אולי לאנשים שהולכים למסיבות של נקסט זה לא מחדש אבל נראה לי יש שרצו לשמוע את הסט... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | צריך להעריך את 99 על הסטים שהם נותנים בימי שישי (לפעמים גם חמישי) כשמגיע דיג'יי מחו"ל לארץ!
זה בשביל אלה שלא מגיעים למסיבות של נקסט ותכלס זאת שעה של סט איכותי |
אין ספק !
כן ירבו ! |
|
|
| YO-I |
הלפרין הוא דיג'יי מצויין שלצערו מנגן מה שהקהל שלו והבוסים מבקשים
לפי דעתי יש לו יכולת טכנית מצויינת וכבר יצא לי לשמוע סטים בז'אר ההאוס שהוא ניגן שהיו מדהימים, אולי הוא עוד יפתיע הערב
לגבי רדיו99 אני לא מבין למה תחנה כזאת לא משדרת לייב מהמועדון ובמקום זה נותנת לנו רק שעה אחת מהאולפן של הדיג'יי, 102 אף אם בכלל ליכלכו, היה יכול להיות נחמד אם היו משדרים לייב את הסט של ארמין או של מרקוס שולץ |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YO-I
לגבי רדיו99 אני לא מבין למה תחנה כזאת לא משדרת לייב מהמועדון ובמקום זה נותנת לנו רק שעה אחת מהאולפן של הדיג'יי, 102 אף אם בכלל ליכלכו, היה יכול להיות נחמד אם היו משדרים לייב את הסט של ארמין או של מרקוס שולץ |
זה לא תלוי רק ברדיו
זה תלוי גם במועדון או בליין
ואולי גם בדיג'יי
102 לא משדרים טראנס לרוב..
ו 99 פעם היו משדרים מסיבות שלמות
כמו טייסטו בחוות היען, טייסטו באומן17, אני זוכר סט של רג'ה רם..ועוד מלא סטים שהיו משדרים ממסיבות
אולי עכשיו אין תקציב או משאבים
לא יודע במה זה תלוי.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YO-I
הלפרין הוא דיג'יי מצויין שלצערו מנגן מה שהקהל שלו והבוסים מבקשים
לפי דעתי יש לו יכולת טכנית מצויינת וכבר יצא לי לשמוע סטים בז'אר ההאוס שהוא ניגן שהיו מדהימים, אולי הוא עוד יפתיע הערב
לגבי רדיו99 אני לא מבין למה תחנה כזאת לא משדרת לייב מהמועדון ובמקום זה נותנת לנו רק שעה אחת מהאולפן של הדיג'יי, 102 אף אם בכלל ליכלכו, היה יכול להיות נחמד אם היו משדרים לייב את הסט של ארמין או של מרקוס שולץ |
ראסמי זה נכון
אבל זה לא שהיית יושב בבית ומקשיב לזה במקום להיות שם בזמן אמת!
יאללה חברים
עוד 9 ימים!!!!
מרקוס |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ראסמי זה נכון
אבל זה לא שהיית יושב בבית ומקשיב לזה במקום להיות שם בזמן אמת!
יאללה חברים
עוד 9 ימים!!!!
מרקוס |
יש מסיבות שמפספסים וזה בנזונה לשמוע ברדיו
כמו המסיבה של טייסטו
ד"א הם ניגנו גם הקלטה של הסט שארמין נתן בזמנו באילת ברייב הענק ב 2003 |
|
|
|
|