return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Halperin@99esc 14.2.05 0100
View this Thread in Original format
MLTK
מי שרוצה לשמוע את הלפרין...אז היום ב1 בלילה ב99אסקייפ
(99fm)

תהנו....
Shahar
זה לא אמיר חממי היום?
Meltdown
מה נסגר פה? אין אף די ג'יי ישראלי ברמה גבוהה יותר שייתן סט ב 99 FM?
שנותנים לממחזר טראקים הזה, הלפרין, תוכנית לנגן בה סט שלו????
איזה ביזיון!!!!!!!!
markfeldman
quote:
מה נסגר פה? אין אף די ג'יי ישראלי ברמה גבוהה יותר שייתן סט ב 99 FM?
שנותנים לממחזר טראקים הזה, הלפרין, תוכנית לנגן בה סט שלו????
איזה ביזיון!!!!!!!!


לא שהשאר כאילו טובים..
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
לא שהשאר כאילו טובים..


צריך להעריך את 99 על הסטים שהם נותנים בימי שישי (לפעמים גם חמישי) כשמגיע דיג'יי מחו"ל לארץ!

זה בשביל אלה שלא מגיעים למסיבות של נקסט ותכלס זאת שעה של סט איכותי
יש לי את שני הסטים של ארמין מהרדיו
מ 2.9
ומ 4.2

וד"א בפורום של הטראקליסט אמרו שזה הסט הכי טוב שאמרין נתן לאחרונה או
משו כזה
בתכלס זה סיכום כללי של הסט שהוא הולך לתת במסיבה..

נקווה שימשיכו לתת סטים כאלה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by MLTK
מי שרוצה לשמוע את הלפרין


הייתה היענות גדולה אני מניח...:rolleyes:
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הייתה היענות גדולה אני מניח...:rolleyes:


ככה מתפתחת תופעת האנטי-יאמאן :D

כל מקרה אולי לאנשים שהולכים למסיבות של נקסט זה לא מחדש אבל נראה לי יש שרצו לשמוע את הסט...
markfeldman
quote:
צריך להעריך את 99 על הסטים שהם נותנים בימי שישי (לפעמים גם חמישי) כשמגיע דיג'יי מחו"ל לארץ!

זה בשביל אלה שלא מגיעים למסיבות של נקסט ותכלס זאת שעה של סט איכותי


אין ספק !

כן ירבו !
YO-I
הלפרין הוא דיג'יי מצויין שלצערו מנגן מה שהקהל שלו והבוסים מבקשים
לפי דעתי יש לו יכולת טכנית מצויינת וכבר יצא לי לשמוע סטים בז'אר ההאוס שהוא ניגן שהיו מדהימים, אולי הוא עוד יפתיע הערב

לגבי רדיו99 אני לא מבין למה תחנה כזאת לא משדרת לייב מהמועדון ובמקום זה נותנת לנו רק שעה אחת מהאולפן של הדיג'יי, 102 אף אם בכלל ליכלכו, היה יכול להיות נחמד אם היו משדרים לייב את הסט של ארמין או של מרקוס שולץ
Shahar
quote:
Originally posted by YO-I
לגבי רדיו99 אני לא מבין למה תחנה כזאת לא משדרת לייב מהמועדון ובמקום זה נותנת לנו רק שעה אחת מהאולפן של הדיג'יי, 102 אף אם בכלל ליכלכו, היה יכול להיות נחמד אם היו משדרים לייב את הסט של ארמין או של מרקוס שולץ


זה לא תלוי רק ברדיו
זה תלוי גם במועדון או בליין
ואולי גם בדיג'יי
102 לא משדרים טראנס לרוב..

ו 99 פעם היו משדרים מסיבות שלמות
כמו טייסטו בחוות היען, טייסטו באומן17, אני זוכר סט של רג'ה רם..ועוד מלא סטים שהיו משדרים ממסיבות

אולי עכשיו אין תקציב או משאבים
לא יודע במה זה תלוי..

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YO-I
הלפרין הוא דיג'יי מצויין שלצערו מנגן מה שהקהל שלו והבוסים מבקשים
לפי דעתי יש לו יכולת טכנית מצויינת וכבר יצא לי לשמוע סטים בז'אר ההאוס שהוא ניגן שהיו מדהימים, אולי הוא עוד יפתיע הערב

לגבי רדיו99 אני לא מבין למה תחנה כזאת לא משדרת לייב מהמועדון ובמקום זה נותנת לנו רק שעה אחת מהאולפן של הדיג'יי, 102 אף אם בכלל ליכלכו, היה יכול להיות נחמד אם היו משדרים לייב את הסט של ארמין או של מרקוס שולץ


ראסמי זה נכון
אבל זה לא שהיית יושב בבית ומקשיב לזה במקום להיות שם בזמן אמת!

יאללה חברים
עוד 9 ימים!!!!

מרקוס
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ראסמי זה נכון
אבל זה לא שהיית יושב בבית ומקשיב לזה במקום להיות שם בזמן אמת!

יאללה חברים
עוד 9 ימים!!!!

מרקוס


יש מסיבות שמפספסים וזה בנזונה לשמוע ברדיו
כמו המסיבה של טייסטו

ד"א הם ניגנו גם הקלטה של הסט שארמין נתן בזמנו באילת ברייב הענק ב 2003
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement