|
ID this: Låt i Classic Kaffe reklam?
|
View this Thread in Original format
| SwedeTrance |
Hej!
Hoppas att nån snäll Sweta kan hjälpa mig med att ge mej namnet på låten som man bara hör basgången på från grannarna i en av Classic Kaffe´s reklamfilmer, morsan i filmen säger "Den här låten är ju skön" eller nåt liknande medans hon sitter i soffan med familjen. Har hört låten i något annat sammanhang också men inte kunnat klura ut var...
Ha en bra dag o tack på förhand,
SwedeTrance |
|
|
| CJ InterCity |
| har sett den reklamne 100 gånger men aldrig uppmärksammat. brukar stänga av TV ljudet när det är reklam :p |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SwedeTrance
Hej!
Hoppas att nån snäll Sweta kan hjälpa mig med att ge mej namnet på låten som man bara hör basgången på från grannarna i en av Classic Kaffe´s reklamfilmer, morsan i filmen säger "Den här låten är ju skön" eller nåt liknande medans hon sitter i soffan med familjen. Har hört låten i något annat sammanhang också men inte kunnat klura ut var...
Ha en bra dag o tack på förhand,
SwedeTrance |
Öhh... jag tycker att det bara låter som basgång, ingen melodi, kan man då verkligen avgöra vilken låt det är? |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SwedeTrance
Hoppas att nån snäll Sweta |
klart bästa forumet för den här frågan finner du här
har fått hjälp därifrån flera ggr.. helt klart sveriges bästa id:are vad gäller reklamfilmer där. sanna mina ord.
ser för övrigt inte på tv och har inte sett den där filmen :p |
|
|
| SwedeTrance |
Hej Glorie!
Tack för tipset, har postat där men dock inget svar än... Synd att du inte sett klippet, jag tror nog att du hade kunnat vilken låt det är. |
|
|
|
|