return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
ID this: Låt i Classic Kaffe reklam?
View this Thread in Original format
SwedeTrance
Hej!
Hoppas att nån snäll Sweta kan hjälpa mig med att ge mej namnet på låten som man bara hör basgången på från grannarna i en av Classic Kaffe´s reklamfilmer, morsan i filmen säger "Den här låten är ju skön" eller nåt liknande medans hon sitter i soffan med familjen. Har hört låten i något annat sammanhang också men inte kunnat klura ut var...

Ha en bra dag o tack på förhand,
SwedeTrance
CJ InterCity
har sett den reklamne 100 gånger men aldrig uppmärksammat. brukar stänga av TV ljudet när det är reklam :p
Aendy
quote:
Originally posted by SwedeTrance
Hej!
Hoppas att nån snäll Sweta kan hjälpa mig med att ge mej namnet på låten som man bara hör basgången på från grannarna i en av Classic Kaffe´s reklamfilmer, morsan i filmen säger "Den här låten är ju skön" eller nåt liknande medans hon sitter i soffan med familjen. Har hört låten i något annat sammanhang också men inte kunnat klura ut var...

Ha en bra dag o tack på förhand,
SwedeTrance


Öhh... jag tycker att det bara låter som basgång, ingen melodi, kan man då verkligen avgöra vilken låt det är?
Glorie
quote:
Originally posted by SwedeTrance
Hoppas att nån snäll Sweta


klart bästa forumet för den här frågan finner du här

har fått hjälp därifrån flera ggr.. helt klart sveriges bästa id:are vad gäller reklamfilmer där. sanna mina ord.

ser för övrigt inte på tv och har inte sett den där filmen :p
SwedeTrance
Hej Glorie!

Tack för tipset, har postat där men dock inget svar än... Synd att du inte sett klippet, jag tror nog att du hade kunnat vilken låt det är.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement