|
Happy valentine!!!!
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
יום אהבה שמח יקיריי!
:eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy: |
|
|
| FreaKaZoid |
גם לך...
אבל זה דיי מגעיל להיות לבד ביום האהבה (כמוני)... קיפר אולי היום זה היום שלך... תנסה
בעזרת השם אולי אלוהים אוהב אותך |
|
|
| Huge-A |
גם לך אבישג..
אני בדד עד היום הולדת :confused: |
|
|
| KrazyDJs |
| ואלנטיינס שמח :) |
|
|
| Leon Oziel |
| Eizeh shtuyot.. KrazyDJs, atah ohev ani? |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Leon Oziel
Eizeh shtuyot.. KrazyDJs, atah ohev ani? |
sure...but you pay for the date... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Leon Oziel
Eizeh shtuyot.. KrazyDJs, atah ohev ani? |
You should say 'atah ohev OTI' .. not 'ani' |
|
|
| princess cc |
איזה חמודים :D
Leon Ani ohevet ata! |
|
|
| Shahar |
לא בטוח שהוא הבין
נראה לי המילים שהוא כותב מישו אומר לו לכתוב..לא נראה לי שהוא יודע להטות תמילה |
|
|
|
|