return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 
domme dingen zeggen! (pg. 3)
View this Thread in Original format
X-Tune
quote:
Originally posted by Nyah
The gay gene????? Komaan, wat n onzin :rolleyes:

Hoezo? Bewijs het tegendeel maar eens. :o
Tiger777
jah, het zou volgend sommige onderzoekers 'in de familie zitten' maar het zou eerder ontogenetisch gebonden zijn, niet fylogenetisch.

edit: dus Opvoeding ipv genen
Eagle`
quote:
Originally posted by Kaidreas
Bring it on cletus... bring it on!

klassieker :D
Nyah
quote:
Originally posted by X-Tune
Hoezo? Bewijs het tegendeel maar eens. :o

Haha, lol :haha: werkt t zo bij jou; allerlei onzin eruit gooien en dan de andere uitdagen te bewijzen dat t niet waar is, en als ze t niet kunnen bewijzen, is het wel waar? Interesting idea :p

Ma ff, denk echt niet dat ge bij de geboorte al kunt bepalen of uw kind later homosexueel gaat zijn of ni. Heeft veel te maken met de omgeving, opvoeding (en hoor me nu ni zeggen dat een 'slechte' opvoeding uw kind in de homosexualiteit duwt he ;)- eerder open minded opvoeding of soms zelfs té strenge opvoeding zodat uw kind zich extra ertegen wil verzetten --> allemaal theorieën of course), uw vriendenkring, enz...
X-Tune
quote:
Originally posted by Nyah
Haha, lol :haha: werkt t zo bij jou; allerlei onzin eruit gooien en dan de andere uitdagen te bewijzen dat t niet waar is, en als ze t niet kunnen bewijzen, is het wel waar? Interesting idea :p

Nee, ik ben van het principe: zwijg als je er niets van af weet of geef het gewoon toe dat je er niets van kent, maar het onzin noemen terwijl je niet zeker bent, dat zijn zware uitspraken kerel!
Nyah
quote:
Nee, ik ben van het principe: zwijg als je er niets van af weet of geef het gewoon toe dat je er niets van kent, maar het onzin noemen terwijl je niet zeker bent, dat zijn zware uitspraken kerel!

Kerel, kerel, watch your tone :p
'Zwijg', en dat tegen n vrouw zeggen, geen gekke dingen willen he :p
Ik mag dat toch onzin vinden, he. Btw, wie baseert er dan een wet op iets waar ie niets van af weet?
Buoyant
quote:
Nee, ik ben van het principe: zwijg als je er niets van af weet of geef het gewoon toe dat je er niets van kent

Wat doe jij hier dan op dit forum mijn vriend? of ga je straks nog iets toegeven, dan is het prima, je moet wel je principes volgen vind ik.
Tiger777
quote:
Btw, wie baseert er dan een wet op iets waar ie niets van af weet?

Het grootste deel van de politiekers :haha:

quote:
dat zijn zware uitspraken kerel!

lol, domme dingen zeggen :p
X-Tune
quote:
Originally posted by Buoyant
Wat doe jij hier dan op dit forum mijn vriend? of ga je straks nog iets toegeven, dan is het prima, je moet wel je principes volgen vind ik.

Noem je iedereen waarmee je ringtones uitwisselt al je vriend?
Pumaz
quote:

My God you're stupid :stongue:

DeSpErAtOs-X
quote:

yup ... i've got a lot of friends :D :rolleyes:

dit was toch de onzin thread e? :clown: :p
X-Tune
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
dit was toch de onzin thread e? :clown: :p

toch ene die het begrijpt :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement