|
Paul van Dyk in de <<O>>...Ga jij???
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
Dus....wie gaat er naartoe? Komend weekend lekker uit je bol op PvD :) Ik ga met 7 vrienden en ik heb natuurlijk vet zin :) Wie gaat er nog meer naartoe???
Cheerz, Prox |
|
|
| Dago "B" Duck |
Is dat in Den Haag of in Arnhem?
Eigenlijk heb ik het niet zo op clubs. Vind de sfeer toch meestal stukken minder als op niet-commerciele feessies. |
|
|
| Miss Proximus |
| In Den Haag :) |
|
|
| Flippe |
Ik ga niet!
PvD roelt wel :) |
|
|
| Flipper01 |
Mij iets te ver weg...
Maar PvD is wel relexed!!
Have a nice time!! maar dat zal wel lukken denk ik ;) |
|
|
| DJ_Siesta |
als jij betaalt :D:D
ne ik ga nie, te jong nog steeds :(:(:(:(:(:(:(:(, ik ga m'n baard laten staan, dan kommik er vast wel in :D |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
als jij betaalt :D:D
ne ik ga nie, te jong nog steeds :(:(:(:(:(:(:(:(, ik ga m'n baard laten staan, dan kommik er vast wel in :D |
door die 2 schaamharen op je kin kom je heus niet binnen hoor:D:D:D |
|
|
| NILA.NL |
Ben vorig jaar (of 2 jaar geleden, ofzo?!?) wel bij PVD in de O geweest, was echt helemaal TOP!!!
Kan deze keer helaas niet, volgende keer hopelijk wel weer, hoewel ik ook niet echt een O-fan ben...
Veel plezier in ieder geval!!!!! |
|
|
| Miss Proximus |
Dank dank :) Jammer dat jullie niet met z'n allen komen, Nila, Pipi, Sander en Sido :( Ik denk dat de enige kans om jullie s een x te meeten op IC of Crasha wordt :) :)
Heb vandaag zijn nieuwe cd gekocht om die ff "Groupie Styyyyyyyle" te laten signen wheheheheeeee ;) Sta ik ff voor lul :p
Maar ja, wel cool toch? Ik zal een rondje voor jullie dansen en misschien zie ik Michiel ofzo nog wel :)
Byea |
|
|
| Dj Alpha |
| k zou wel willen maar moet ook beetje letten op de $$$ :( |
|
|
|
|