return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Paul van Dyk in de <<O>>...Ga jij???
View this Thread in Original format
Miss Proximus
Dus....wie gaat er naartoe? Komend weekend lekker uit je bol op PvD :) Ik ga met 7 vrienden en ik heb natuurlijk vet zin :) Wie gaat er nog meer naartoe???

Cheerz, Prox
Dago &quot;B&quot; Duck
Is dat in Den Haag of in Arnhem?
Eigenlijk heb ik het niet zo op clubs. Vind de sfeer toch meestal stukken minder als op niet-commerciele feessies.
Miss Proximus
In Den Haag :)
Flippe
Ik ga niet!

PvD roelt wel :)
Flipper01
Mij iets te ver weg...
Maar PvD is wel relexed!!
Have a nice time!! maar dat zal wel lukken denk ik ;)
DJ_Siesta
als jij betaalt :D:D

ne ik ga nie, te jong nog steeds :(:(:(:(:(:(:(:(, ik ga m'n baard laten staan, dan kommik er vast wel in :D
Optimus Trance
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
als jij betaalt :D:D

ne ik ga nie, te jong nog steeds :(:(:(:(:(:(:(:(, ik ga m'n baard laten staan, dan kommik er vast wel in :D


door die 2 schaamharen op je kin kom je heus niet binnen hoor:D:D:D
NILA.NL
Ben vorig jaar (of 2 jaar geleden, ofzo?!?) wel bij PVD in de O geweest, was echt helemaal TOP!!!
Kan deze keer helaas niet, volgende keer hopelijk wel weer, hoewel ik ook niet echt een O-fan ben...
Veel plezier in ieder geval!!!!!
Miss Proximus
Dank dank :) Jammer dat jullie niet met z'n allen komen, Nila, Pipi, Sander en Sido :( Ik denk dat de enige kans om jullie s een x te meeten op IC of Crasha wordt :) :)

Heb vandaag zijn nieuwe cd gekocht om die ff "Groupie Styyyyyyyle" te laten signen wheheheheeeee ;) Sta ik ff voor lul :p

Maar ja, wel cool toch? Ik zal een rondje voor jullie dansen en misschien zie ik Michiel ofzo nog wel :)

Byea
Dj Alpha
k zou wel willen maar moet ook beetje letten op de $$$ :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement