return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
סנוקר (pg. 3)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by taltul
אממממ...
?אני כמעט לא יושן אחי... זה מסביר לך משהו
;) :rolleyes:


אחי גם אני יושן פחות מ-5 שעות בלילה (משמאוד דופק אותי כי אני עייף כמעט תמיד)

ועדיין אין זמן
Rising
אליאור סורי אבל זה עושה לי בעיות החרא הזה..
יש גם באיסקיו סנוקר עוד לא בדקתי אותו :)
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by taltul
RESPECT!!!

אני מציע פה לכולנו להיפגש שם ולשקח... משהו סווף...

כיף אחושרמוטה!!!!

בסופש ככה...:)

נ''ב: הספקתי ללמוד סוף סוף איך משחקים... והספקתי להפסיד לאלכס
49:41

מממש מעניין!!!


כן זה כיף טילים ואפשר להתארגן שם באיזה חדר ולעשות טורניר של הפורום...
אגב ניצחתי רק ב8 נקודות כי קצת ויתרתי לו חחחחח
ספר ספר להם סטיבי איך עשיתי לך 4 סנוקרים מתוכננים ברצף :D
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
רבאק אתה לומד באוניברסיטה
מספיק להתעדכן במוזיקה חדשה
יוצא קבוע לווקס
ועוד יש לך זמן לשחק במחשב!?!

מה הסוד שלך בן אדם?!!


יש לו עוד כמה ענפים שהוא עוסק בהם ככה ביום יום...
לך תבין :D
taltul
quote:
Originally posted by Shahar
יש לו עוד כמה ענפים שהוא עוסק בהם ככה ביום יום...
לך תבין :D

?טוב אני גם לא עובד... אולי זה מסביר טוב
:rolleyes:
Shahar
quote:
Originally posted by taltul
?טוב אני גם לא עובד... אולי זה מסביר טוב
:rolleyes:


מה שמצחיק זה שבדיוק אתמול כתבת לי שיש לך חוזר בזמן:D
Meltdown
שחר, אולי מספיק עם החלומות שלך על המועדון סנוקר, שאתה תפתח או לא תפתח, שבטעות לא תפתח צירים בשטחים נגד המתנחלים
Huge-A
שחר אתה עוד מחפש עצים להכין מהם מקלות ..:D
Shahar
quote:
Originally posted by Meltdown
שחר, אולי מספיק עם החלומות שלך על המועדון סנוקר, שאתה תפתח או לא תפתח, שבטעות לא תפתח צירים בשטחים נגד המתנחלים


מההההה קשר בין שני המשפטים מה?!

ואני אומר לך בלי נדר שאני יפתח..
רק הזמן יגיד

quote:
Originally posted by Huge-A
שחר אתה עוד מחפש עצים להכין מהם מקלות ..:D


למה מה זה נראה לך מקום שכונה?
זה הולך להיות מקום אקסלוסיבי אמרתי לך !!

אם בא לך להיות חשפן זוהר בחושך דבר איתי נראה אם אפשר להכין איזה חוזה..
:D
Fat Cat
פשוט חדר ולעשות טורניר :rolleyes:

Fat Cat
quote:
Originally posted by Huge-A
שחר אתה עוד מחפש עצים להכין מהם מקלות ..:D



:p
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
למה מה זה נראה לך מקום שכונה?
זה הולך להיות מקום אקסלוסיבי אמרתי לך !!


קיצר איפה זה
מתי נפתח ושאלת השאלות

לבוא לשם עם חולצה מיוחדת? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement