|
trance eregy !!!!! A - M - A - Z - I - N - G ! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
חחחח
עד עכשיו חשבתי הוא נראה שונה - פשוט מצאתי את התמונה הלא נכונה אבל חשבתי היא נכונה...
חחח
היו שם שני בחורים גם אבל נראים בני 17 לא יותר...באותו רגע חשבתי שמשהו לא הגיוני אבל וויתרי ואמרתי שיהיה :)
טוב שהעלתם פה תמונה עכשיו מוש נראה הרבה יותר מתאים לגילו...
ואולי אפילו יותר מבוגר... :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
שמאלי מארק שמאלי....
בוודאות:) |
אני יודע שרועי מכיר אותו יותר טוב ממני אבל הוא אמר עם הצמיד
VIP
ולשמאלי רואים צמיד
VIP
כחול
| quote: | Originally posted by taltul
טוב שהעלתם פה תמונה עכשיו מוש נראה הרבה יותר מתאים לגילו...
ואולי אפילו יותר מבוגר... :) |
מה מוש קשור :conf: :confused: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה מוש קשור :conf: :confused: |
OOPS
סליחה - מורן.... :) |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני יודע שרועי מכיר אותו יותר טוב ממני אבל הוא אמר עם הצמיד
VIP
ולשמאלי רואים צמיד
VIP
כחול
|
דווקא הימני עם הצמיד
אבל לא משנה
מורן עם החולצה הלבנה סוף פסוק.
מורן אח שלי מה קורה?
שנים שלא ראיתי אותך
איפה הימים שהלכנו לעודד חחח
מתי אתה שב ארצה?
סע לאיביזה יא מאפן! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
דווקא הימני עם הצמיד
אבל לא משנה
מורן עם החולצה הלבנה סוף פסוק.
מורן אח שלי מה קורה?
שנים שלא ראיתי אותך
איפה הימים שהלכנו לעודד חחח
מתי אתה שב ארצה?
סע לאיביזה יא מאפן! |
כן התכוונתי לימני בטעות כתבתי שמאלי
וגם אני חשבתי שהוא השמאלי אבל הוא אמר שזה הוא עם הצמיד הויאיפי.... |
|
|
| luckystrike |
חזרתי לארץ !!!
אני זה השמאלי - תמונה לא טובה לא להתייחס !
ולשנינו יש צמידי ויאיפי זה החבר שלי טומי שבא איתי לשם.
אני חייב חייב חייב להשיג את הסטים!
למישהוא יש רעיון איך?
פליז פליז פליז !
יש כמה דברים משם שאני חייב לשמוע עוד פעם!
היה מדהים חבר'ה שאתם לא מאמינים ! מקום עעעעצווום !!!
מהבמה של הויאיפי היה נוף על כל האולם - פשוט מדהים!
האירגון כל כך טוב שלושים ומשהוא אלף איש ואין תורים ואין כלום
לנו היה גם חדר עם לוקרים שקיבלנו בגלל הויאיפי ...
המקום עצמו כל כך גדול שזה לא ייאמן - שום דיוידי לא מתאר באמת
מה היה שם - זה כמו דיסקוטק בגודל של עיר שלמה!
מתקנים של לונה פארק היו שם בפנים וחנויות ודוכנים ופשוט מדהים!!!
ביוני סנסיישן!!!
יוגי הפציץ בסוף שחבל על הזמן - היה איזה אלף הדרנים ובשלב מסוים פשוט רקדו כולם בלי מוזיקה (אחרי 7 בבוקר שכביכול נגמרה המסיבה) ואז כל פעם יוגי עלה ושם עוד טראק היה מדהים !!!!! |
|
|
| Shahar |
טובבבב לראות אותך מורןןןןןן!!!
לא יודע אם שמעת אבל
ID&T
לא שידרו את הסטים בגלל שרוצים שאנשים יקנו אותם....
אין סטים בינתיים ואולי לא יהיו
שמח שנהנית אחי !! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Shahar
טובבבב לראות אותך מורןןןןןן!!!
לא יודע אם שמעת אבל
ID&T
לא שידרו את הסטים בגלל שרוצים שאנשים יקנו אותם....
אין סטים בינתיים ואולי לא יהיו
שמח שנהנית אחי !! |
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא !!!
איזה זזיייייןןןןן !!!
אין כלום ??!?!?
מה עם הדיוידי ? עוד לא השתחרר ?
אני חייב לקנות אותו ... :(
הסטים שהכי אהבתי - של ראנק 1 ושל יוג'י וארמין ...
למרות שהכל היה מעולה!
אני חייב את הסטים !!!
סעמק!
אין אף הקלטה , כלום?!?
אתה לא מאמין - איך בסט של ראנק וואן פתאום בואנו נעלם , נכבו כל האורות ובאמצע האולם נדלק זרקור עליו והוא התחיל לנגן מוסיקה קלאסית על פסנתר כנף ענקי ! מדהים !
איןאיןאין ! מדהים ! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא !!!
איזה זזיייייןןןןן !!!
אין כלום ??!?!?
מה עם הדיוידי ? עוד לא השתחרר ?
אני חייב לקנות אותו ... :(
הסטים שהכי אהבתי - של ראנק 1 ושל יוג'י וארמין ...
למרות שהכל היה מעולה!
אני חייב את הסטים !!!
סעמק!
אין אף הקלטה , כלום?!?
אתה לא מאמין - איך בסט של ראנק וואן פתאום בואנו נעלם , נכבו כל האורות ובאמצע האולם נדלק זרקור עליו והוא התחיל לנגן מוסיקה קלאסית על פסנתר כנף ענקי ! מדהים !
איןאיןאין ! מדהים ! |
לשמוע ולהזיל ריר אחי!!!! שמח שנהנית והלוואי שכל פעם תחזור עם סיפורים וחוויות כאלה!!
יש קצת וידאו מטראנס אנרג'י...יש לי וידאו קצר של ראנק וואן עם קטעים מטראנס אנרג'י וקצת ראיון איתם בסטודיו שלהם
אם תרצה אני יחפש תלינקים וישים פה.. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Shahar
לשמוע ולהזיל ריר אחי!!!! שמח שנהנית והלוואי שכל פעם תחזור עם סיפורים וחוויות כאלה!!
יש קצת וידאו מטראנס אנרג'י...יש לי וידאו קצר של ראנק וואן עם קטעים מטראנס אנרג'י וקצת ראיון איתם בסטודיו שלהם
אם תרצה אני יחפש תלינקים וישים פה.. |
כן ראיתי את הוידאו הזה ...
מבעס...
לא משקף חצי ממה שהיה שם אחי |
|
|
| Shahar |
מורןןןןןן הפתעהההההה!!
Trance_Energy_2005-Armin_Van_Buuren_(538)_Live_12-02-2005-1REAL
Trance_Energy_2005-Ferry_Corsten_(READ_NFO)_Live_12-02-2005-1REAL
וראיתי גם סט של פלאמינג משם
תהנההההה:D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Shahar
מורןןןןןן הפתעהההההה!!
Trance_Energy_2005-Armin_Van_Buuren_(538)_Live_12-02-2005-1REAL
Trance_Energy_2005-Ferry_Corsten_(READ_NFO)_Live_12-02-2005-1REAL
וראיתי גם סט של פלאמינג משם
תהנההההה:D |
תודה אחי!
ואני לא מבין את זה היה שידור או לא סעמק?!?
אני חייב חייב הכי הרבה את הסט של ראנק 1 ויוג'י ... |
|
|
|
|