|
כולם קיבלו את החוברת של "לילה"?
|
View this Thread in Original format
| Trance man |
מי שמנוי לידיעות אחרונות היה צריך לקבל כזה מגזין של
"לילה"..
אם אתם לא מנויים תישאלו אנשים שקיבלו את זה, זאת חוברת מושקעת בטירוף על כל המסיבות והאירועים שיהיו השבוע וגם רשום שם בכלל כתבות על מוזיקה אלקטרונית!!!
זה ממש חלום לכל חובב טראנס כמונו! :)
בגליון שיצא אתמול (זה השני) יש כתבה מיוחדת על כל היוצרים הישראליים, ורשום שם על יהל,פלאש,אינפקטד מאשרום, ופרייבט טייסט (כן צדקתי זה ליאור מילר!!!) :)
אני מקווה שבאמת ימשיכו לשלוח את זה כל שבוע..! |
|
|
| Trance man |
חחח יש שם איזה מאמר על כל מיני הגדרות של דברים במוסיקה אךקטרונית..ורשמו שם על קלאב טראנס:
מוסיקה אלקטרונית עממית, מלודית ושמחה,מהירה יחסית,עמוסה בעליות,מוטיבים פופיים ומלודרמטיות ארופאית ורגשנית. הישראלים,חובבים ידועים של תן-לנו-בראש-אחי-תעלה-תעלה-כבר כמה לא מפתיע,מתים על זה: את הטקנו הגרמני המינימליסטי שלכם אתם יודעים לאן לדחוף.
צודקים בראסמי!!:) |
|
|
| yonih |
אי אפשר למצוא את החוברת הזאת במקום אחר?
כי לא נראה לי שאני ישיג את העיתון של היום
ואני מעוד רוצה לקרוא מה שיש שם. |
|
|
| Dj Black |
תגידו למישהו יש סורק
אבל אני ילך לסבא שלי הוא מנוי ידיעות
:)
אם יש לכם סורק אז פשוט תעלו את הדפים |
|
|
| Trance man |
מצטער אין לי סורק..
:confused:
תשאלו את החברים שלכם, בטח למישהו יש מנוי לידיעות אחרונות..! |
|
|
| Dj Black |
| תתאר לי את החוברת שאני ידע איך להסביר להם |
|
|
| DJ-Energy |
| אני ינסה להשיג את זה מסבא וסבתא שלי!.. |
|
|
| Dj Black |
לכל הסבאים יש ידיעות
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Dj Black
לכל הסבאים יש ידיעות
:) |
חחחח
אני מקווה שגם לשלי
;) |
|
|
| nesher |
אחי
אני מנוי בידיעות אחרונות ולא קיבלתי שום חוברת של לילה
איזה יום זה היה?
ואיך זה נראה יכול להיות שאמא שלי זרקה את זה!!!!! |
|
|
| Trance man |
איך זה נראה? מממ..זה כזה עיתון דק, ודי קטן...בגודל של "פנאי פלוס"..:)
רשום על זה לילה למעלה בצד שמאל (הלוגו של האתר) ורשום מתחת לזה מגזין הבילויים של המדינה.. ועל השער יש תמונה כזאת של כל היוצרים המפורסמים בישראל כשהם כאילו לובשים בגדים של נבחרת כדורגל...!
אני לא בטוח באיזה יום קיבלתי את זה..או ביום חמישי או יום רביעי..
מה. אף אחד פה לא קיבל את זה?!
יש לי שני חברים שסיפרו לי על זה כבר לפני שאני מצאתי את זה... |
|
|
|
|