return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
כולם קיבלו את החוברת של "לילה"?
View this Thread in Original format
Trance man
מי שמנוי לידיעות אחרונות היה צריך לקבל כזה מגזין של
"לילה"..
אם אתם לא מנויים תישאלו אנשים שקיבלו את זה, זאת חוברת מושקעת בטירוף על כל המסיבות והאירועים שיהיו השבוע וגם רשום שם בכלל כתבות על מוזיקה אלקטרונית!!!
זה ממש חלום לכל חובב טראנס כמונו! :)
בגליון שיצא אתמול (זה השני) יש כתבה מיוחדת על כל היוצרים הישראליים, ורשום שם על יהל,פלאש,אינפקטד מאשרום, ופרייבט טייסט (כן צדקתי זה ליאור מילר!!!) :)
אני מקווה שבאמת ימשיכו לשלוח את זה כל שבוע..!
Trance man
חחח יש שם איזה מאמר על כל מיני הגדרות של דברים במוסיקה אךקטרונית..ורשמו שם על קלאב טראנס:
מוסיקה אלקטרונית עממית, מלודית ושמחה,מהירה יחסית,עמוסה בעליות,מוטיבים פופיים ומלודרמטיות ארופאית ורגשנית. הישראלים,חובבים ידועים של תן-לנו-בראש-אחי-תעלה-תעלה-כבר כמה לא מפתיע,מתים על זה: את הטקנו הגרמני המינימליסטי שלכם אתם יודעים לאן לדחוף.




צודקים בראסמי!!:)
yonih
אי אפשר למצוא את החוברת הזאת במקום אחר?
כי לא נראה לי שאני ישיג את העיתון של היום
ואני מעוד רוצה לקרוא מה שיש שם.
Dj Black
תגידו למישהו יש סורק

אבל אני ילך לסבא שלי הוא מנוי ידיעות
:)


אם יש לכם סורק אז פשוט תעלו את הדפים
Trance man
מצטער אין לי סורק..
:confused:
תשאלו את החברים שלכם, בטח למישהו יש מנוי לידיעות אחרונות..!
Dj Black
תתאר לי את החוברת שאני ידע איך להסביר להם
DJ-Energy
אני ינסה להשיג את זה מסבא וסבתא שלי!..
Dj Black
לכל הסבאים יש ידיעות
:)
luckystrike
quote:
Originally posted by Dj Black
לכל הסבאים יש ידיעות
:)


חחחח

אני מקווה שגם לשלי
;)
nesher
אחי
אני מנוי בידיעות אחרונות ולא קיבלתי שום חוברת של לילה
איזה יום זה היה?
ואיך זה נראה יכול להיות שאמא שלי זרקה את זה!!!!!

Trance man
איך זה נראה? מממ..זה כזה עיתון דק, ודי קטן...בגודל של "פנאי פלוס"..:)
רשום על זה לילה למעלה בצד שמאל (הלוגו של האתר) ורשום מתחת לזה מגזין הבילויים של המדינה.. ועל השער יש תמונה כזאת של כל היוצרים המפורסמים בישראל כשהם כאילו לובשים בגדים של נבחרת כדורגל...!
אני לא בטוח באיזה יום קיבלתי את זה..או ביום חמישי או יום רביעי..

מה. אף אחד פה לא קיבל את זה?!

יש לי שני חברים שסיפרו לי על זה כבר לפני שאני מצאתי את זה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement